|
Oznámenie o ponukovom konaní UBC 2020, k. s., so sídlom kancelárie Zelinárska 6, 821 08 Bratislava, značka správcu: S2009, ako správca konkurznej podstaty úpadcu (ďalej ako „Správca“): TELERVIS PLUS a.s. v konkurze, so sídlom Staré Grúnty 7, 841 04 Bratislava, IČO: 35 717 769, zapísaný v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sa, vložka číslo: 1396/B (ďalej len ako „Úpadca“), týmto v zmysle § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „ZKR“) vyhlasuje I. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku Úpadcu patriaceho do všeobecnej konkurznej podstaty. I. Predmet ponukového konania : Predmetom ponukového konania je časť majetku Úpadcu zapísaná do Súpisu všeobecnej podstaty pod súpisovou položkou č. 13, ako Stavba - záhradkárska chatka súp. číslo: 2186 postavená na parcele číslo 1767/247, zapísaná na liste vlastníctva č. 2841, Okresným úradom – katastrálnym odborom Lučenec, obec Divín, katastrálne územie Divín so stanovenou súpisovou hodnotou 10 000,00 EUR (ďalej len ako „Predmet speňaženia“). Súpis všeobecnej podstaty bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 32/2025 zo dňa 17.02.2025 pod zn. K006645. II. Všeobecné podmienky ponukového konania:
- Záujemcovia o kúpu Predmetu speňaženia (ďalej len „Účastníci ponukového konania“) môžu predkladať ponuky v zalepených obálkach s nápisom „ Ponukové konanie TELERVIS PLUS - neotvárať“ v lehote 30 dní odo dňa zverejnenia oznámenia o konaní verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku. Oznámenie o vyhlásení ponukového konania sa v zmysle § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku SR;
- V lehote 30 dní od zverejnenia oznámenia o vyhlásení ponukového konania musia byť ponuky skutočne doručené správcovi na adresu UBC 2020, k.s., Tamaškovičova 2742/17, 917 01 Trnava, Slovenská republika. Ponuky musia byť predložené v slovenskom jazyku. Ponuky možno predkladať fyzickou poštou, ako aj elektronickou poštou (do elektronickej schránky správcu E0007129551).
- Ponuka musí obsahovať:
- nezameniteľné označenie Účastníka ponukového konania (pri fyzickej osobe nepodnikateľovi ponuka musí obsahovať meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, vlastnoručný podpis fyzickej osoby, fotokópiu preukazu totožnosti; pri právnickej osobe obchodné meno, sídlo, IČO, výpis z obchodného registra alebo iného registra nie starší ako 3 mesiace, podpis štatutárneho zástupcu spôsobom uvedeným vo výpise z obchodného registra alebo iného registra; pri fyzickej osobe podnikateľovi meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, vlastnoručný podpis fyzickej osoby podnikateľa, fotokópiu preukazu totožnosti a výpis zo živnostenského registra nie starší ako 3 mesiace)
- údaje o bankovom spojení Účastníka ponukového konania (názov banky, číslo účtu vo forme IBAN, BIC/SWIFT)
- kontaktné údaje Účastníka ponukového konania (najmä mailový kontakt)
- stanovenie ponúkanej ceny s uvedením, či cena je vrátane DPH alebo bez DPH
- dátum a podpis Účastníka ponukového konania resp. osoby oprávnenej konať v jeho mene.
- Podmienkou účasti vo verejnom ponukovom konaní je zloženie zálohy vo výške 1.000,- EUR Účastníkom ponukového konania na konkurzný účet Úpadcu vedený vo FIO Banka, a.s., pobočka zahraničnej banky:
Názov účtu: TELERVIS PLUS a.s. v konkurze IBAN: SK05 8330 0000 0025 0307 5206 SWIFT(BIC): FIOZSKBAXXX variabilný symbol: 24742024 poznámka: zaloha VPK TELERVIS PLUS Ak záloha podľa predchádzajúcej vety nebude v plnom rozsahu zložená na uvedený účet najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk, Správca nie je povinný na ponuku prihliadať. Neúspešným Účastníkom ponukového konania bude záloha vrátená bezhotovostným prevodom na účet uvedený v ponuke do 5 dní odo dňa oznámenia výsledkov ponukového konania. Úspešný Účastník ponukového konania po podpise kúpnej zmluvy uhradí ponúknutú kúpnu cenu zníženú o zloženú zálohu.
- Záväznú ponuku doručenú Správcovi nemožno meniť, dopĺňať, ani vziať späť a Účastník ponukového konania je ňou viazaný až do skončenia ponukového konania. Každý Účastník ponukového konania môže predložiť len jednu záväznú ponuku.
- Otváranie obálok uskutoční Správca do 3 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Otváranie obálok sa uskutoční za prítomnosti členov veriteľského výboru, pokiaľ o to prejavia záujem.
- Po otvorení obálok Správca spíše zápisnicu a výsledky predloží veriteľskému výboru. Správca je oprávnený odmietnuť každú ponuku aj bez udania dôvodu. Prijatie ponuky podlieha schváleniu veriteľského výboru ako príslušného orgánu.
- Správca oznámi výsledky ponukového konania všetkým Účastníkom ponukového konania mailom do 10 dní odo dňa otvárania obálok. Z uvedeného dôvodu musí účastník ponukového konania vo svojej ponuke uviesť aj mailový kontakt. Účastníkovi, ktorý mailový kontakt v ponuke neuvedie, nebude oznámený výsledok ponukového konania.
- Účasťou v ponukovom konaní a podaním ponuky Účastník ponukového konania vyhlasuje, že:
- na majetok Účastníka ponukového konania nebolo začaté reštrukturalizačné konanie, ani povolená reštrukturalizácie, ani vyhlásený konkurz,
- Účastník ponukového konania nie je v likvidácií,
- voči Účastníkovi ponukového konania nie je začaté exekučné konanie, ani iné obdobné vykonávacie konanie,
- Účastník ponukového konania neodvolateľné súhlasí so všetkými podmienkami tohto verejného ponukového konania.
- Správca si vo verejnom ponukovom konaní vyhradzuje právo toto ponukové konanie zrušiť ako aj odmietnuť všetky predložené ponuky, v prípade, že ich po zohľadnení vlastnej odbornej starostlivosti bude považovať za nevýhodné, a to najmä v prípade, ak najvyššia ponuka je neprimerane nízka.
- Do 10 dní odo dňa oznámenia výsledkov ponukového konania zašle Správca úspešnému Účastníkovi ponukového konania návrh kúpnej zmluvy s určením lehoty, do ktorej je úspešný Účastník ponukového konania povinný kúpnu zmluvu podpísať. Nepodpísanie kúpnej zmluvy v stanovenej lehote má za následok neuzavretie kúpnej zmluvy, a teda zmarenie verejného ponukového konania.
- Účastník ponukového konania doručením svojej ponuky berie na vedomie a zároveň vyjadruje svoj súhlas s tým, že v prípade, ak bude vyhodnotený ako úspešný a napriek tomu odmietne uzavrieť zmluvu so správcom, zložená záloha v plnej sume predstavuje pokutu za porušenie podmienok ponukového konania uzatvoriť kúpnu zmluvu so Správcom. V takom prípade nie je Správca účastníkovi ponukového konania povinný zloženú zálohu vrátiť.
- Záujemcovia o bližšie informácie o predmete speňažovania môžu správcu kontaktovať e-mailom na adrese office@ubc2020.sk, do predmetu správy je nutné uviesť „VPK TELERVIS PLUS“.
V Bratislave, dňa 18.08.2025 UBC 2020, k. s. správca úpadcu
|