|
I. Vyzýva bývalú konateľku úpadcu: Monika Čibenková, nar. 07.05.1968, bytom Rosina 829, 013 22 Rosina, aby bez zbytočného odkladu, najneskôr do 7 dní od doručenia tejto výzvy poskytla správcovi: I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., so sídlom kancelárie Revolučná 10, 010 01 Žilina, IČO: 36 865 265, značka správcu: S1436, všetku súčinnosť, ktorú je možné od nej spravodlivo vyžadovať, a to najmä aby správcovi predložila:
- Zoznam záväzkov Úpadcu spĺňajúci náležitosti zoznamu záväzkov podľa ustanovenia § 5 vyhlášky č. 665/2005 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia ZKR (ďalej len „Vyhláška“)ku dňu začatia konkurzného konania, t.j. ku dňu 01.05.2024;
- Zoznam majetku Úpadcu, spĺňajúci náležitosti zoznamu majetku podľa ustanovenia § 4 Vyhlášky; označenie, kde sa majetok nachádza, ako aj všetky súvisiace písomnosti, listiny, zmluvy, ktoré sú spojené s prevodom tohto majetku, vypovedaním leasingových zmlúv, a pod.; -
- Zoznam majetku Úpadcu (nehnuteľnosti, motorové vozidlá, obchodné podiely, cenné papiere, iné hnuteľné veci), ktorý bol za posledných päť (5) kalendárnych rokov (spätne od 01.05.2024) prevedený z majetku Úpadcu s presným označením osôb, na ktoré bol tento majetok prevedený vrátane doručenia všetkých zmlúv a iných právnych úkonov, ktorými bol tento majetok prevedený z vlastníctva Úpadcu na tretie osoby;
- Zoznam zmluvných vzťahov, ktoré Úpadcovi naďalej trvajú, spĺňajúci náležitosti zmluvného prehľadu podľa ustanovenia § 6 Vyhlášky (napr. s mobilnými operátormi, poskytovateľmi internetových služieb, s dodávateľmi energií, nájomné zmluvy, poistné zmluvy, licenčné zmluvy, vrátane pracovných zmlúv) a kópie všetkých predmetných zmlúv;
- Zoznam spriaznených osôb Úpadcu v zmysle ich definície podľa ust. § 9 ZKR, s uvedením všetkých spriaznených osôb Úpadcu za posledných 5 rokov predchádzajúcich začatiu konkurzného konania (01.05.2024);
- Zoznam právnych úkonov Úpadcu vykonaných v prospech spriaznených osôb Úpadcu v zmysle ich definície podľa ust. § 9 ZKR, za posledných 5 rokov predchádzajúcich začatiu konkurzného konania (01.05.2024);
- Zoznam pohľadávok Úpadcu, spolu so všetkou dokumentáciou preukazujúcou nároky Úpadcu, vrátane dokumentácie preukazujúcej uplatňovanie týchto nárokov mimosúdnou a/alebo súdnou formou (zmluvy, dohody, faktúry, e-mailová komunikácia, výzvy na zaplatenie, podané žaloby a pod.);
- Čestné vyhlásenie obsahujúce označenie a údaje o všetkých bankových účtoch Úpadcu (v tvare IBAN, uvedenie bankovej inštitúcie, v ktorej sú bankové účty vedené a posledného známeho zostatku), vrátane ďalších bankových produktov vedených pre Úpadcu spolu s vyhlásením o úplnosti poskytnutých údajov;
- Údaje týkajúce sa zamestnancov Úpadcu, v prípade ak je Úpadca zamestnávateľom, aj kópie všetkých zmlúv týkajúcich sa zárobkovej činnosti týchto zamestnancov (pracovná zmluva, dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, uzatvorené dodatky k týmto zmluvám, zmluvy súvisiace s výkonom podnikateľskej činnosti a pod.);
- Údaje týkajúce sa prihlásených, resp. registrovaných, predmetov priemyselného vlastníctva (napr. patentov, úžitkových vzorov, ochranných známok a pod.) na Úrade priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, resp. ochranných známok Spoločenstva zapísaných do registra na Úrade pre harmonizáciu vnútorného trhu, alebo akýchkoľvek ďalších predmetov priemyselného vlastníctva prihlásených na území niektorého z členských štátov Európskej únie alebo v tretích krajinách;
- Informáciu o tom, či je Úpadca majiteľom cenných papierov registrovaných v Centrálnom depozitári cenných papierov, a. s. a v prípade, ak je Úpadca majiteľom takýchto cenných papierov, o zaslanie zoznamov majiteľov cenných papierov a zoznamov akcionárov príslušných emitentov, ktoré vedie CDCP;
- Kópie účtovných závierok Úpadcu za obdobie posledných piatich rokov bezprostredne predchádzajúcich začatiu konkurzného konania, t.j. ku 01.05.2024; ako aj kópie všetkých podaných daňových priznaní Úpadcu za obdobie posledných piatich rokov;
- Informácie o spôsobe financovania Úpadcu;
- Informáciu o tom, kde sa toho času nachádza kompletná účtovná dokumentácia Úpadcu minimálne za obdobie piatich rokov bezprostredne predchádzajúcich začatiu konkurzného konania;
- Správcovi poskytli v elektronickej podobe a v listinnej podobe kompletnú účtovnú dokumentáciu za obdobie posledných piatich rokov bezprostredne predchádzajúcich začatiu konkurzného konania, t. j. dňu 01.05.2024, a to najmä, nie však výlučne: (i) účtovné denníky Úpadcu za jednotlivé roky, (ii) hlavné knihy Úpadcu za jednotlivé roky, (iii) knihy pohľadávok a záväzkov Úpadcu s vyznačením úhrad za jednotlivé roky, (iv) inventárne karty nehnuteľného a hnuteľného majetku Úpadcu spolu s protokolmi o zaradení a vyradení majetku za jednotlivé roky, (v) obraty syntetických účtov Úpadcu, najmä účtov 249, 355, 365, 378 a 379 za jednotlivé roky; |