PONUKOVÉ KONANIE - Insolvency k. s. ako správca úpadcu Oresi Slovakia s. r. o., so sídlom Gen. M. R. Štefánika 7263/6, 911 01 Trenčín, IČO 44 852 550 (ďalej aj ako „správca“, alebo „správca úpadcu“), v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu a § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii vyhlasuje ponukové konanie na podávanie návrhov na uzatvorenie Kúpnej zmluvy („Kúpna zmluva“), predmetom ktorej je odplatný prevod majetku úpadcu evidovaného ako súbor hnuteľných vecí zapísaných správcom do súpisu majetku oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky, pričom sa jedná o:
- súpisové zložky majetku č.: 91 až 103 uvedené v súpise oddelenej podstaty zverejnenom dňa 6.6.2025 v Obchodnom vestníku č. 107/2025
ďalej ako „majetok“, alebo „predmet kúpy“
Vyhlasovateľ určí termín obhliadky v Žiline na adrese Sad SNP 659/3 tak, že sa bude konať nie skôr ako 5. deň a nie neskôr ako 15. deň od zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku, správca termín oznámi uchádzačom e-mailom najneskôr jeden deň vopred.
Vyhlasovateľ ponukového konania: Insolvency k. s., správca úpadcu Oresi Slovakia s. r. o., so sídlom Gen. M. R. Štefánika 7263/6, 911 01 Trenčín, IČO 44 852 550.
Podmienky ponukového konania: Predmetom Kúpnej zmluvy je odplatný prevod vlastníckeho práva k predmetu kúpy. Predmet kúpy sa prevádza na úspešného záujemcu tak ako stojí a leží. Náklady spojené s uzavretím Kúpnej zmluvy a s prevzatím predmetu kúpy znáša úspešný záujemca. Záujemca je povinný do uplynutia lehoty na podávanie návrhov zložiť zálohu na ponúknutú kúpnu cenu vo výške 3.000,- EUR na účet úpadcu číslo IBAN: SK42 1111 0000 0016 0594 6004, ktorý je vedený v UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky. Prílohou písomného návrhu musí byť aj potvrdenie o zložení zálohy na ponúknutú kúpnu cenu v celom rozsahu na účet úpadcu. Neúspešným záujemcom bude záloha na ponúknutú kúpnu cenu v celom rozsahu vrátená do 20 dní po uplynutí lehoty na podávanie návrhov.
Spôsob podávania návrhov: návrhy treba doručiť správcovi najneskôr do uplynutia lehoty na podávanie návrhov: 1) na adresu Piaristická 46, 911 01 Trenčín v zalepenej obálke s označením „Ponukové konanie – 38K/21/2024 – Neotvárať“, alebo 2) do elektronickej schránky správcu s označením „Ponukové konanie – 38K/21/2024 – Neotvárať“.
Lehota na podávanie návrhov: 20 dní odo dňa zverejnenia podmienok ponukového konania v Obchodnom vestníku; podmienky ponukového konania sa považujú za zverejnené nasledujúci deň po ich faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku.
Návrh musí byť písomný a musí obsahovať:
- meno, priezvisko, dátum narodenia, rodné číslo, miesto trvalého pobytu a adresu elektronickej pošty záujemcu; ak je záujemcom právnická alebo fyzická osoba, ktorá je podnikateľom, návrh musí obsahovať názov alebo obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak je pridelené a adresu elektronickej pošty;
- vymedzenie predmetu prevodu s uvedením všetkých súpisových zložiek majetku;
- navrhovanú odplatu (kúpnu cenu) za prevod vlastníckeho práva k predmetu prevodu vrátane dane z pridanej hodnoty; úpadca je v čase vyhlásenia tohto ponukového konania platiteľ dane z pridanej hodnoty.
Prílohami návrhu sú:
- kópia výpisu z obchodného registra, živnostenského registra alebo inej evidencie ustanovenej osobitným zákonom, do ktorej je záujemca zapísaný, ak je záujemcom právnická osoba; výpis nesmie byť starší ako šesť mesiacov;
- kópia občianskeho preukazu, ak záujemcom je fyzická osoba, ktorá nie je podnikateľom;
- súhlas so spracovaním osobných údajov, ak je záujemcom fyzická osoba.
Chyby, ktoré vznikli pri vyhotovovaní návrhu možno opraviť do uplynutia lehoty na podávanie návrhov. Po doručení návrhu je návrhom účastník viazaný a nemôže ho meniť, dopĺňať, odvolať, a ani vziať späť až do ukončenia ponukového konania. Návrh možno zahrnúť do ponukového konania, len keď jeho obsah zodpovedá zverejneným podmienkam ponukového konania. Do ponukového konania nemožno zahrnúť návrh, ktorý bol doručený po uplynutí lehoty na podávanie návrhov. Vyhlasovateľ je oprávnený odmietnuť všetky predložené návrhy. Z návrhov zahrnutých do ponukového konania bude vybraný návrh, ktorý bol schválený príslušným zabezpečeným veriteľom UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky.
V rámci ponukového konania sa speňažuje súbor hnuteľných vecí ako celok, pričom účastník nie je oprávnený podať návrh iba na jednotlivé hnuteľné veci uvedené v rámci súboru hnuteľných vecí.
Účastník môže v ponukovom konaní predložiť iba jeden návrh, inak sa na jeho návrhy v ponukovom konaní neprihliada.
Na návrhy doručené vyhlasovateľovi po uplynutí lehoty, na návrhy, ktoré neobsahujú všetky predpísané náležitosti, podmienené návrhy, a ani na návrhy, ktoré umožňujú nejednoznačný výklad sa v ponukovom konaní neprihliada.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadny z predložených návrhov. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek bez ďalšieho zrušiť ponukové konanie alebo jeho časť. Oznámenie o prijatí vybraného návrhu vyhlasovateľ odošle iba vybranému účastníkovi („oznámenie“). Všetky náklady spojené s prípravou návrhu, obhliadkou majetku a predložením návrhu znáša účastník.
Spôsob oznámenia prijatia vybraného návrhu vybranému účastníkovi: e- mail alebo poštová zásielka na adresu vybraného účastníka uvedenú v návrhu. Pre prípad, že si vybraný účastník zásielku s oznámením neprevezme do piatich dní od jej odoslania, zásielka sa považuje za doručenú v piaty deň odo dňa jej odoslania vyhlasovateľom.
Vybraný účastník je povinný uzavrieť Kúpnu zmluvu s vyhlasovateľom v lehote a na mieste určenom vyhlasovateľom v oznámení o prijatí vybraného návrhu.
Niektoré zmluvné dojednania, ktoré budú súčasťou Kúpnej zmluvy, a na ktorých vyhlasovateľ trvá:
a) predmet kúpy bude kupujúcemu prenechaný ako stojí a leží,
b) kupujúci je povinný predmet kúpy prevziať v lehote najviac desať dní po podpise Kúpnej zmluvy,
c) náklady spojené s prevzatím a prepravou predmetu kúpy bude znášať kupujúci,
d) miestom prevzatia predmetu kúpy bude Žilina (Sad SNP 659/3),
e) nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia predmetu kúpy prechádza na kupujúceho uzatvorením Kúpnej zmluvy,
f) kupujúcemu bude vyhlasovateľom vydaný predmet v poradí a spôsobom, ktorý určí vyhlasovateľ (t.j. vyhlasovateľ môže trvať na prevzatí najprv menej hodnotných hnuteľných vecí a následne hodnotných),
g) v prípade, ak kupujúci poruší povinnosť prevziať predmet kúpy v stanovenej lehote, alebo ak neuzavrie s vyhlasovateľom Kúpnu zmluvu v stanovenej lehote, je vyhlasovateľ oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť, pričom kupujúci je povinný zaplatiť za porušenie uvedených povinností zmluvnú pokutu vo výške 1.500,- EUR.
Ponukové konanie končí uzavretím Kúpnej zmluvy medzi vyhlasovateľom a vybraným účastníkom. Účastník ponukového konania doručením návrhu vyjadruje svoj súhlas s podmienkami ponukového konania, a ak je fyzickou osobou aj so spracovaním svojich osobných údajov. Toto ponukové konanie nie je verejným návrhom na uzavretie zmluvy podľa § 276 a nasl. Obchodného zákonníka ani obchodnou verejnou súťažou podľa § 281 a nasl. Obchodného zákonníka. Ďalšie podrobnosti o ponukovom konaní možno získať na adrese insolvency.spravca@gmail.com alebo telefonicky na tel. č.+421 908 739 620.