Spoločnosť Origon Recovery Solutions, k.s., so sídlom kancelárie Murgašova 3, 040 01 Košice, Slovenská republika, IČO: 55 103 821, značka správcu S2082 (ďalej len Správca), správca úpadcu KOVOPOINT, s.r.o. IČO 46969187, so sídlom Čermeľská cesta 3 , 04001 Košice - mestská časť Sever (ďalej len Úpadca), týmto vyhlasuje 2. kolo ponukového konania na speňaženie majetku Úpadcu patriaceho do všeobecnej podstaty úpadcu :
P. č. | Súpisová zložka majetku | Súpisová hodnota |
12. | Hnuteľná vec: osobné motorové vozidlo MV Opel Zafira B facelift 1,7 CDTI, druh vozidla: osobné vozidlo, druh karosérie: AF vicaúčelová, výrobné číslo: W0L0AHM75A2100018, rok výroby: 2010. | 2361,42 EUR |
Podmienky verejného ponukového konania :
1. Vyhráva ponuka s najvyššou kúpnou cenou, ktorá nesmie byť nižšia ako 50% súpisovej hodnoty speňažovaného majetku.
2. Ponuky je potrebné zasielať na adresu správcovskej kancelárie v zalepených, neotvorených obálkach s nápisom „Verejné ponukové konanie – konkurz KOVOPOINT, s.r.o. – neotvárať!“. Na podávanie ponúk je určených 10 kalendárnych dní odo dňa nasledujúceho po dni zverejnenia oznamu o ponukovom konaní v Obchodnom vestníku. Otváranie obálok uskutoční správca do 3 pracovných dní od skončenia lehoty na podávanie ponúk.
3. Správca bezodkladne po vyhodnotení ponúk informuje príslušný orgán o výsledku ponukového konania.
4. Správca je na pokyn príslušného orgánu oprávnený odmietnuť všetky predložené ponuky, môže tak však spraviť iba za predpokladu, že ho o to príslušný orgán požiada do troch dní od oznámenia výsledku ponukového konania
5. Minimálna hodnota zábezpeky pre ponukové konanie je 100 % z ponúkanej ceny a musí byť pripísaná na konkurzný účet, IBAN: SK64 1111 0000 0011 9798 3008, ktorý je vedený v UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., záujemcami najneskôr posledný deň lehoty na podávanie ponúk.
6. Ponuka musí byť spracovaná písomne, v slovenskom jazyku a musí obsahovať predmet ponuky, peňažnú sumu ponúkanej kúpnej ceny, identifikačné údaje záujemcu – kupujúceho, spôsob uhradenia kúpnej ceny a písomný a telefonický kontakt na záujemcu – kupujúceho.
7. Záujemca :
- právnická osoba uvedie všetky svoje fakturačné údaje a priloží výpis z obchodného registra nie starší ako 3 mesiace, na ktorom bude uvedené jeho obchodné meno, sídlo a IČO (originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu),
- fyzická osoba - podnikateľ uvedie všetky svoje fakturačné údaje a priloží výpis zo živnostenského registra nie starší ako 3 mesiace, na ktorom bude uvedené jeho obchodné meno, miesto podnikania a IČO (originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu),
- fyzická osoba - nepodnikateľ uvedenie svoje osobné údaje a priloží úradne osvedčenú fotokópiu dokladu totožnosti nie staršiu ako 3 mesiace, na ktorej bude uvedené jeho meno, priezvisko a adresa trvalého pobytu (občiansky preukaz, pas),
8. Záujemca, ktorého ponuka bola správcom vyhodnotená ako víťazná, je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu do 10 pracovných dní od vyhodnotenia ponúk správcom. V prípade, ak záujemca neuzatvorí kúpnu zmluvu prepadne uhradená kúpna cena, resp. zábezpeka v prospech podstaty.
9. Záujemca znáša všetky náklady a poplatky súvisiace s uzatvorením kúpnej zmluvy.
Origon Recovery Solutions, k.s., správca