Obchodný vestník 103/2025 Konkurzy a reštrukturalizácie Deň vydania: 02.06.2025
K024881
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Anna Dlubačová - DLUKOR
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Suchoňova 3527, 058 01 Poprad
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 43 385 362
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Jozef Tarabčák
Sídlo správcu: Hlavná 13, 080 01 Prešov
Spisová značka správcovského spisu: 2K/86/2014 S907
Príslušný konkurzný súd: Okresný súd Prešov
Spisová značka súdneho spisu: 2K/86/2014
Druh podania: Zverejnenie návrhu čiastkového rozvrhu výťažku zo všeobecnej podstaty

Uznesením zo 16.2.2015, č. 2K 86/2014 vyhlásil OS Prešov konkurz na majetok úpadcu Anna Dlubačová, nar. 23.10.1957, podnikajúca pod obchodným menom Anna Dlubačová – DLUKOR, s miestom podnikania Suchoňova 3527, 058 01 Poprad, IČO : 43 385 362 a bol som ustanovený za správcu. Uznesenie bolo zverejnené v OV č. 35/2015 dňa 22.2.2015. Do konkurzu prihlásili pohľadávky 29 veriteľov vo výške 503.865,76 € podľa prílohy č. 1. Z prihlásených pohľadávok boli prihlásené 4 veriteľmi po ZPL a zistené boli vo výške 462.042,95 € z toho boli zistené pohľadávky nezabezpečených veriteľov vo výške 368.435,86 € zabezpečených vo výške 93.607,09 €.

Dňa 4.3.2015 som v OV č. 43/2015 zverejnil oznam o tom, kedy a kde možno nahliadať do správcovského spisu. Následne som v priebehu konkurzu v stanovených lehotách podával súdu v zmysle §12 ods. 4 vyhl. 665/2005 správy o činnosti správcu. Po uplynutí lehoty na popieranie pohľadávok som vyhotovil konečný zoznam pohľadávok a jeden rovnopis som doručil súdu dňa 19.5.2015 a po doručení ďalších prihlášok po ZPL boli upresnenia konečného zoznamu pohľadávok doručené súdu.

Súd uznal konkurz za malý uznesením z 13.4.2015, zverejnený v OV č. 73/2015 zo 17.4.2015.

Dňa 1.6.2015 bol v OV č. 102/2015 zverejnený oznam o konaní schôdze veriteľov, ktorá sa konala dňa 25.5.2015. Na schôdzi konkurzných veriteľov dňa 25.5.2015 bol zvolený za zástupcu nezabezpečených veriteľov veriteľ č. 2 p. Ivan Brumlík, Ostravice č. 577. Zástupca veriteľov zomrel 18.1.2023, preto na deň 10.2.2025 bola zvolaná schôdza veriteľov – OV č. 31/2025 zo 14.2.2025 – za účelom zvolenia zástupcu veriteľov. Na riadne zvolanú schôdzu veriteľov sa nedostavil žiadny veriteľ, preto nebola uznášaniaschopná.

Po vykonaní prísl. šetrení a zistení majetku, som zverejnil súpis majetku v OV č. 75/2015 dňa 21.4.2015 a následne 7.12.2015 – OV č. 242/15, 4.8.2016 – OV č. 150/16, 14.9.2016 – OV č. 177/16, 11.10.2016 – OV č. 195/16, 24.5.2017 – OV č. 98/17, 13.9.2017 – OV č. 175/17, 13.4.2018 – OV č. 75/18, 24.4.2018 – OV č. 79/18, 30.4.2018 – OV č. 83/18, 27.6.2018 – OV č. 123/18, 18.7.2018 – OV č. 137/18, 20.8.18 – OV č. 160/18, 21.5.2018 – OV č. 96/19, 27.4.2020 – OV č. 80/20. Zverejnené súpisové položky 1 – 55 boli zapísané do súpisu majetku v celkovej súpisovej hodnote 299.059,05 €, z čoho boli zapísané do oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa č. 13 ESSOX Finance s.r.o., Karadžičova 16, Bratislava (pôvodne PSA Finance s.r.o. ), IČO : 35846968 súpisové položky č. 9, 36, 44, 45 a súp. pol 10 do oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa č. 15 – Slovenská sporiteľňa a.s.

Do súpisu majetku všeobecnej podstaty boli zapísané aj súpisové položky č. 56 – 58 a zverejnené v OV č. 132/2020 dňa 10.7.2020, v OV č. 196/2020 dňa 12.10.2020 a v OV č. 246/2023 dňa 28.12.2023. Výťažky týchto súpisových položiek sú predmetom tohto rozvrhu.

Dňa 10.7.2018 bol podaný zabezpečenému veriteľovi č. 13 – ESSOX Finance návrh čiastkového rozvrhu výťažku z oddelenej podstaty súp. pol. č. 9. Návrh čiastkového rozvrhu bol schválený listom z 21.9.2018 a bol aj splnený. Po splnení čiastkového rozvrhu bola prihlásená pohľadávka zabezpečeného veriteľa č. 13 uspokojená z oddelenej podstaty č. 9 splnená vo výške 2.971,09 € a rozdiel 13.812,46 € bol predmetom čiastkového rozvrhu zo všeobecnej podstaty z 3.9.2020. Schválený čiastkový rozvrh z oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa č. 13 bol zverejnený v OV č. 98/18 dňa 12.10.2018.

Čiastkový rozvrh z oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa č. 13 z 10.7.2018 je prílohou č. 2.

V súlade s týmto rozvrhom bola predmetom rozvrhu zo VP z 3.9.2020 aj neuhradená časť pohľadávky oddeleného veriteľa č. 13. vo výške 13.812,46 €. Predmetom tohto rozvrhu je neuhradená časť pohľadávky oddeleného veriteľa č. 13. vo výške 12.402,69 €.

Dňa 12.6.2020 bol vyhotovený návrh rozvrhu z oddelenej podstaty, súp. pol. č. 10, ktorý bol schválený uznesením OS Prešov z 15.7.2020, pretože oddelený veriteľ ho v stanovenej lehote neschválil. Rozvrh je prílohou č. 3.

V súlade s týmto návrhom, schváleným súdom, bola predmetom rozvrhu zo VP z 3.9.2020 aj neuhradená časť pohľadávky oddeleného veriteľa č. 15 vo výške 19.878,80 €. Predmetom tohto rozvrhu je neuhradená časť pohľadávky oddeleného veriteľa č. 15. vo výške 17.849,87 €.

Dňa 3.9.2020 bol spracovaný návrh čiastkového rozvrhu zo všeobecnej podstaty, ktorý bol schválený zástupcom veriteľov dňa 9.9.2020 a zverejnený v OV č. 174/2020 dňa 9.9.2020. Schválený čiastkový rozvrh zo všeobecnej podstaty bol splnený.

Čiastkový rozvrh zo všeobecnej podstaty je prílohou č. 4.

V konkurze na základe podnetu správcu bolo vedené aj trestné stíhanie obv. Martiny Blaškovej pre zločin marenia konkurzného alebo vyrovnacieho konania podľa §243 ods. 1, písm. c), ods. 3, písm. b) TZ, v ktorom bola uplatnená a priznaná pohľadávka 6.148,43 € - súp. položka 58 – za neuhradené pohľadávky z neúčinného právneho úkonu a táto bola uhradená dňa 31.7.2024 – 3.000,- € a 28.8.2024 – 3.148,43 €.

Ďalšie trestné stíhanie je vedené aj pre prečin nekalej likvidácie podľa §251b, ods. 3 TZ na OS Poprad, č.k. 2T/76/2024, v ktorých správca vystupuje ako poškodená strana. V tomto konaní boli uplatnené nároky poškodeného, priznané súdnymi rozsudkami z neúčinných právnych úkonov

a) rozs. 2Cbi/37/2015 - 1.331,50 + 3.350,55 + 4.391,20 = 9.073,25 €

b) rozs. 1Cbi/44/2015 - 3.068,50 + 35.089,80 + 3.068,50 = spolu 41.226,80 €

c) rozs. 18Cb/21/2016 - 12.283,88 €

d) rozs. 4Cbi/5/17 - 7.777,68 €

e) rozs. 2Cbi/36/2015 - 8.971,36 + 3.557,13 = 12.528,49 €

   SPOLU : 82.890,10 €

Po skončení trestného konania bude v konkurze postupované podľa výsledku adhézneho konania v tr. veci č. 2T/76/2024..

V konkurze neboli uspokojené súpisové položky – pohľadávky

č. 12/ dlžník Grand Hotel Permon Pribylina -  101,52 €

č. 13/ Peter Juščák, Poprad -  62,47 €

č. 15/ Ivan Kopčák – Dajsi, Prešov - SH - 1.058,24 €

č. 16/ SINTRA s.r.o. Bratislava -  41,38 €

č. 17/ TESCO STORES - 144,49 €

č. 21/ Pavel Ulčák, Poprad  - 85,44 € - zomrel 12.6.2018 – č.k. 12D/84/18, Dnot 115/18 – Ex zastavená

č. 22/ HOREZZA a.s. Hotel Granit -  21,92 €

č. 36/ DLUKING TRADE s.r.o. - náhrada za voz. C-Jumper -  8.680,24 €

č. 37/ DLUKING TRADE s.r.o - náhrada za voz. C-Picasso -  890,48 €

č. 38/ DLUKING TRADE s.r.o.- náhrada za voz. C-Jumpy -  2.713,16 €

č. 39/ A.Dlubacová, Poprad - pokuta -  200,00 €

č. 41/ Martina Šimová – SIMI -  18.304,46 €

č. 42/ Mui Ne (DLUKING TRADE s.r.o. Poprad -  38.183,86 €

č. 43/ DLUKING TRADE s.r.o. - náhrada za voz.(C-Picasso, C-Jumpy) -  3.813,90 €

č. 44/ DLUKING TRADE s.r.o. - náhrada za voz. -  3.963,78 €

č. 45 DLUKING TRADE s.r.o. - náhrada za voz. C-Jumper -  4.391,20 €

č. 46/ DLUKING TRADE s.r.o. - náhrada za voz.C3 -  1.331,50 €

č. 47/ DLUKING TRADE – náhrada za voz. C Jumpy -  3.350,55 €

č. 48/ DLUKING TRADE - neúčinnosť zápočtu -  12.528,49 €

č. 49 DLUKING TRADE - pokuta -  500,00 €

č. 53/ Martina Šimová – SIMI, Hlohovec -  696,66 €

č. 55/ A. Dlubačová, Poprad – trovy konania -  288,22 €

spolu   101.351,96 €

Dlžník DLUKING TRADE bol po zmene obchodného mena zapísaný v OR ako Mui Ne s.r.o., Kresánková 7A, Bratislava a dňa 19.7.2022 bol ex offo vymazaný z OR.

Pohľadávku – súp. pol. č. 13 - uhradil dlžník ešte pred vyhlásením konkurzu, bola vylúčená zo súpisu majetku a vylúčenie bolo zverejnené v OV č. 98/2025 dňa 26.5.2025.

Dlžník pohľadávky Pavel Ulčák zomrel bez zanechania majetku, preto bola vylúčená zo súpisu pohľadávka súp. pol. č. 21 v celkovej výške 85,44 €. Vylúčenie bolo zverejnené v OV č.80/2020 dňa 27.4.2020.

Ďalšie súp. položky č. 12, 15-17, 22, 37-39, 41-43, 46-49, 53, 55 boli vylúčené zo súpisu dňa 9.8.2022. Vylúčenie bolo zverejnené v OV č. 153/2022. Súp. položky 36,44,45 boli vylúčené 3.5.2022, vylúčenie bolo zverejnené v OV č. 84/2022.

Na súp.pol. 42 bola vymožená suma 76,84 €, ktorá bola započítaná 4.1.2022 s PPP č. 161 podľa zoznamu.

Predmetom tohto čiastkového rozvrhu sú

súp. pol. č. 42 – pohľadávka z neúčinného PÚ - 76,84 €

súp. pol. č. 56 – zrážky z dôchodku za 07/20 - 03/25 - 5.005,09 €

súp. pol. č. 57 – pohľadávka z neúčinného PÚ - 14.051,02 €

súp. pol. č. 58 – Martina Blašková - 6.148,43 €

speňažené spolu  :    25.281,38 €

rezerva z čiastkového rozvrhu VP - 2.913,75 €

spolu 28.195,13 €

Súp. pol. 56 bola zapísaná do súpisu všeobecnej podstaty a zverejnená v OV č. 132/2020 dňa 10.7.2020 a boli do nej zapisované mesačné zrážky z dôchodku. Upresnenie bolo zverejnené v OV č. 246/2022 dňa 23.12.2022 a v OV č. 246/2023 dňa 28.12.2023. V dobe od 1.1.2024 do dňa podania tohto návrhu bola zapísaná suma 1.553,03 € a upresnenie bolo zverejnené v OV č. 98/2025 dňa 26.5.2025

Súp. pol. 57 bola zapísaná ako pohľadávka z neúčinného právneho úkonu, ktorým bolo úpadkyňou odmietnuté dedičstvo a bola zverejnená v OV č. 196/2020 dňa 12.10.2020. Odmietnuté dedičstvo v hodnote 13.114,34 € nadobudla dcéra Andrea Grossová, ktorá ho na výzvu odmietla uhradiť. Zástupca veriteľov 12.10.2020 uložil správcovi záväzný pokyn uzavrieť s dlžníčkou dohodu o splátkach a v prípade, ak ju neuzavrie, podať žalobu na súd. Na základe rozsudku OS Prešov, č. 5Cbi/16/2020 z 12.10.2021, dlžníčka uhradila dlžnú sumu 13.114,34 € a úroky z omeškania 936,68 € dňa 11.12.2023. Rozsudok nadobudol právoplatnosť 14.7.2024.

Súp. položka č. 58 bola zapísaná do všeobecnej podstaty a zverejnená v OV č. 246/2023 dňa 28.12.2023 z titulu náhrady škody za neuhradené pohľadávky z neúčinného právneho úkonu podľa rozsudku OS Poprad, č. 6T/10/2022 zo 4.10.2023. Uhradená bola dňa 31.7.2024 a 21.8.2024 (viď bod 6).

Bol zostavený zoznam pohľadávok proti podstate (PPP) v celkovej výške 64.781,38 € v počte 189 ku dňu 28.4.2025. V týchto PPP bolo uvažované aj s pohľadávkou proti podstate z titulu odplaty za archiváciu písomnosti vo výške 5.000,- € pod č. 189. Námietky proti tejto položke podané neboli, preto po uplynutí lehoty na podanie námietok bola uzatvorená zmluva na archiváciu. Pohľadávky proti podstate od schválenia čiastkového rozvrhu zo všeobecnej podstaty – príloha č. 5 – vznikli v počte 39 vo výške 6.607,64 €. V tomto rozvrhu budú uspokojované PPP vo výške 6.553,33 €. Oznámenie o zámere zostaviť rozvrh pre nezabezpečených veriteľov a o zostavení zoznamu pohľadávok proti všeobecnej podstate bol zverejnený dňa 11.4.2025 v OV č. 71/2025. Žiadny veriteľ nepodal proti zoznamu pohľadávok námietky predpísaným spôsobom podľa §96 ods. 3 ZKR. Veriteľ č. 15 a 17 – Slovenská konsolidačná - si vyžiadal zoznam pohľadávok proti podstate a vysvetlenie k ním, na základe čoho oznámil meilom zo 7.5.2025, že podáva námietky proti zoznamu pohľadávok. Námietky nijako nešpecifikoval ani nepodal na predpísanom tlačive a neodôvodnil ich. Na jeho oznámenie o podaní námietky sa preto podľa §96 ods. 3 ZKR neprihliada.

V konkurze boli uplatnené PPP v počte 189 v celkovej výške 64.781,38 €. Z uplatnených PPP neboli uznané vo výške 37.925,96 € a vylúčené z uspokojenia vo výške 4.144,40 a popreté vo výške 742,50 €, t.j. celkom vo výške 42.812,86 €. Uznané boli PPP vo výške 21.968,52 €

V čiastkovom rozvrhu z 10.7.2018 oddeleného veriteľa č. 13 boli uhradené PPP v celkovej výške 2.684,71 €

V rozvrhu oddelenej podstaty veriteľa č. 15 – s.p. 10 – boli uhradené PPP vo výške 3.680,67 €.

Podľa čiastkového rozvrhu zo všeobecnej podstaty z 3.9.2020 boli uhradené PPP vo výške 9.049,81 €

Spolu boli uhradené PPP

– z čiastkového rozvrhu z 10.7.2018 súp. pol. 9 vo výške    2.684,71 €

- z čiastkového rozvrhu z 12.6.2020 súp. pol. 10 vo výške   3.680,67 €

- z čiastkového rozvrhu výťažku VP z 3.9.2020 vo výške     9.049,81 €

                                                                                           15.415,19 €

Po odpočítaní neuznaných, vylúčených a uhradených podľa rozvrhov, na uspokojenie z tohto 2. čiastkového rozvrhu pripadajú PPP, ktoré neboli popreté alebo neuznané, podľa zoznamu v prílohe č. 5 vo výške 6.553,33 €

Výpočet odmeny správcu z tohto 2. čiastkového rozvrhu je prílohou č. 6. Odmena správcu je vo výške 5.319,32 €.

Z pohľadávok podľa konečného zoznamu pohľadávok boli

zistené             462.042,95 €

                          - 2.971,09 € uhradené z OP s.p. 9 – rozvrh z 10.7.2018

                        - 56.944,74 € uhradené z OP s.p. 10 – rozvrh z 12.6.2020

                       - 41.043,26 € uhradené zo VP – rozvrh 3.9.2020

                       100.959,09 €

zostatok na úhradu    361.083,86 €

z toho                           12.402,69 € zostatok zabezpečenej pohľ. odd. veriteľa č.13 pod č. 85,86

                                    17.849,87 €   zostatok zabezpečenej pohľ. odd. veriteľa č. 15 pod č. 88

                                    30.252,56 €

Z tohto 2. čiastkového rozvrhu všeobecnej podstaty budú uhradené prihlásené a zistené pohľadávky vo výške 361.083,86 € pomerom sumy určenej na úhradu nezabezpečeným veriteľom a sumy predstavujúcej neuhradený zostatok prihlásených a zistených pohľadávok nezabezpečených veriteľov, t.j.

suma na úhradu =                      12.071,98 €

zostatok pohľadávok VP =       361.083,86 €

pomer %  -  3,34326 %  z každej zistenej pohľadávky

Podľa §101 ods. 1 ZKR, v spojení s §98 ods. 2 ZKR (v znení účinnom do 29.4.2015) som po čiastočnom speňažení majetku, zapísaného do súpisu všeobecnej podstaty a ukončení príslušných sporov, pripravil návrh 2. čiastkového rozvrhu pre nezabezpečených veriteľov

a) výťažok zo VP -                               25.281,38 €

rezerva z čiastkového rozvrhu VP  -     2.913,75 €

                                                           28.195,13 €

b) odmena správcu -                           5.319,32 €

c) paušálna náhrada za vedenie kancelárie (§24b vyhl.) - 10/22 - 05/25 - 32 x 100,- €     -    3.200,00 €

d) súdny poplatok 0,2% -                        50,50 €

e) PPP   -                                           6.553,33 €

z toho na archiváciu - 5.000,00 €

f) rezerva na ukončenie konkurzu   1.000,00 €

                spolu b) – f)                   16.123,15 €

na úhradu nezabezpečeným veriteľom zo všeobecnej podstaty  -   12.071,98 €

pomerom 3,34326 % z každej zistenej pohľadávky

p.č. veriteľ                                   prihlásená         zistená         uhradené     zost.-zistené        na úhradu

2/ Ivan Brumlík                             104.727,47     100.699,51      10.277,92         90.421,59             3.023,03

3/ ČSOB Poisťovňa                            287,93            287,93              29,40             258,53                     8,64

4/ Demková Mária                              424,85            422,67              43,14             379,53                   12,69

5/ DE PLANO s.r.o. PP                 16.800,00       16.090,00         1.642,23         14.447,77                483,03

6/ EKVIA s.r.o. Nitra                        9.765,61         9.765,61            996,73           8.768,88                293,17

7/ JUING SK s.r.o. PP                    2.309,06         2.309,06            235,67            2.073,39                  69,32

8/ Kolaciaková Monika                      424,85            416,66              42,53               374,13                  12,51

9/ Matiová Lýdia                                337,70            306,03              31,25               274,78                   9,18

10/ Mesto Poprad                             606,18            606,18               61,87               544,31                18,20

11/ POLMARKUS SPOLKA         23.880,24       23.880,24          2.437,35          21.442,89              716,89

12/ PROFI CREDIT Slovakia        9.515,09         9.515,09              971,16            8.543,93               285,64

13/ ESSOX Finance                    16.783,55 Z    16.783,55 Z        2.971,09 Z – uhr. z OP

                                                    13.812,46       13.812,46           1.409,77           12.402,69              414,65

14/ Sberbank Slovensko a.s.        3.599,93         3.599,93              367,43             3.232,50              108,07

15/ Slovenská sporiteľňa a.s.     76.823,54 Z    76.823,54 Z      56.944,74 Z – uhr. z OP

                                                                          19.878,80 Z        2.028,93 – uhr. zo VP

                                                                                                          – zost.         17.849,87               596,77

                                                   25.344,79 N   25.344,79 N        2.586,82 – uhr. zo VP

                                                                                                          – zost.        22.757,97                760,86

16/ Sociálna poisťovňa             31.829,02        31.829,02           3.248,65           28.580,37               955,52

17/ Slovenská konsolidačná     27.891,63        27.891,63           2.846,77           25.044,86               837,31

     (pôvodne Daňový úrad Prešov)

18/ TECHNOINVENT s.r.o.        4.267,40          4.267,40              435,55             3.831,85               128,11

19/ UNION zdrav. poisťovňa         310,06             310,06                31,65                278,41                  9,31

20/  VAMEX, a.s. Košice          17.540,10        17.540,10           1.790,23           15.749,87               526,56

21/  VAMEX TRADE a.s.          31.081,22        31.081,22           3.172,31          27.908,91                933,07

22/  Všeob. zdrav. poisťovňa      2.718,78         2.718,78              277,50            2.441,28                  81,62

23/ Východosl. energetika             424,56            424,56                43,33               381,23                  12,74

24/ Zeelandia s.r.o. Košice         7.154,15         7.154,15              730,20            6.423,95                214,77

25/ Ing. Sirotňák, Poprad         54.489,81       44.800,00           4.572,52          40.227,48             1.344,91

26/ Sociálna poisťovňa              1.145,50         1.145,50              116,92            1.028,58                  34,40

27/ POHOTOVOSŤ s.r.o.           6.029,74        6.029,74              615,43            5.414,31                181,01

SPOLU :                                419.596,93    402.127,12         41.043,26        361.083,86           12.071,98

                                                                                               59.915,83 – z OP

                                                                                             100.959,09

Podľa §96 ods. 5 ZKR, v spojení s §98 ods. 2 ZKR, správca pripravil 2. čiastkový rozvrh výťažku všeobecnej podstaty a predkladá ho na schválenie súdu, ktorý podľa §39 vykonáva funkciu veriteľského výboru, pretože príslušným orgánom v zmysle §82 ods. 2, písm. a) v spojení s §98 ods. 2 ZKR by bol zástupca veriteľov, zvolený na prvej schôdzi veriteľov 25.5.2015 v zmysle §107 ods. 2 ZKR v znení účinnom do 31.12.2020. Zvolený zástupca veriteľov Ivan Brumlík zomrel dňa 18.1.2023 a na riadne zvolanú schôdzu veriteľov 10.2.2025 s programom voľba zástupcu veriteľov, sa nedostavil žiadny veriteľ.

Z uvedeného dôvodu predkladám návrh na schválenie 2. čiastkového rozvrhu zo všeobecnej podstaty súdu a určujem na schválenie lehotu 15 dní.

Konečný rozvrh bude pripravený po rozhodnutí súdu v trestnom konaní, v ktorom bol uplatnený nárok na náhradu škody proti obvinenej Martine Blaškovej.

 

Vydáva Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky podľa zákona č. 200/2011 Z. z. o Obchodnom vestníku
a o zmene a doplnení niektorých zákonov na svojom webovom sídle: www.justice.gov.sk
1