VÝBEROVÉ KONANIE NA VÝBER OSOBY NA ÚSCHOVU A ARCHIVÁCIU REGISTRATÚRNYCH ZÁZNAMOV ÚPADCU
Ing. Ľuboš Janček, správca úpadcu ATF–Aviation s. r. o. v konkurze, so sídlom Ivánska cesta 30/B, 821 04 Bratislava, IČO: 51 082 128 (ďalej len „Úpadca“) vyhlasuje v súlade s povinnosťou správcu pri uschovávaní písomností podľa § 90 Zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii, výberové konanie na výber osoby, s ktorou správca uzavrie zmluvu o odplatnom poskytnutí služieb - dlhodobom uložení registratúry v súlade so zákonom č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach v znení neskorších predpisov, a to najmä v nasledovnom rozsahu:
- Premiestnenie, spracovanie a prípadné vyradenie registratúry objednávateľa pozostávajúca z nasledovných činností:
- základné roztriedenie a usporiadanie písomností schopných premiestnenia priamo u objednávateľa,
- premiestnenie písomností z priestorov objednávateľa,
- roztriedenie, uloženie a usporiadanie písomností v priestoroch zhotoviteľa,
- skartácia registratúry (písomností), ktorým uplynula lehota uloženia vyplývajúca zo zákona,
- založenie evidencie a databázy registratúry s vyznačením roku vyradenia v súlade s lehotou uloženia vyplývajúcou z príslušných zákonov.
- Úschova, evidencia a využívanie registratúry objednávateľa pozostávajúca z nasledovných činností:
- úschova registratúry bez trvalej dokumentárnej hodnoty počas lehoty stanovenej zákonom,
- prehľadná evidencia registratúry,
- využívanie registratúry oprávnenými osobami v súlade so zákonmi a záväznými právnymi predpismi,
- priebežné vyraďovanie a likvidácia registratúry v zákonmi a predpismi stanovených lehotách,
- vystavenie všetkých potrebných potvrdení o uložení registratúry ev. ich kópií potrebných pre objednávateľa z hľadiska jeho činnosti v rámci konkurzu,
- spolupráca s objednávateľom v súlade s jeho potrebami pri jeho ďalšej činnosti v rámci konkurzu.
Záujemca (potenciálny zhotoviteľ) musí doručiť na adresu kancelárie správcu: Ing. Ľuboš Janček, Dubová 3156/14, 900 25 Chorvátsky Grob, ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Výberové konanie – ATF–Aviation s. r. o. v konkurze – archivácia - neotvárať“ najneskôr do 30.mája 2025 do 11.00 hod. Ponuka sa bude považovať za doručenú aj vtedy, ak bude doručená v spomenutom termíne do elektronickej schránky správcu E0006172385 prostredníctvom ústredného portálu verejnej správy cez všeobecné podanie (všeobecná agenda) podpísaná zaručeným kvalifikovaným elektronickým podpisom. Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku. Ponuka musí obsahovať :
- Preukázanie právnej subjektivity (originálom výpisu z obchodného registra nie starším ako 1 mesiac alebo originálom oprávnenia na podnikanie nie starším ako 1 mesiac alebo ich overenými kópiami, z ktorých bude zrejmé, že záujemca má oprávnenie na podnikanie v oblasti správa registratúry, resp. správa registratúrnych záznamov bez trvalej dokumentárnej hodnoty)
- Informáciu o mieste, na ktorom budú registratúrne záznamy uložené po uzavretí zmluvy
- Podpísaný konečný návrh ceny uvedený jednou sumou (v prípade, ak je záujemca platcom DPH, uviesť cenu bez DPH aj s DPH)
Na ponuky, ktoré neobsahujú všetky náležitosti a nespĺňajú podmienky, resp. obsahujú nepravdivé informácie, sa neprihliada.
Záujemcovia, ktorí podajú ponuku v rámci výberového konania, budú v lehote 10 dní od skončenia výberového konania písomne informovaní o jeho výsledku. Správca konkurznej podstaty si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky.
Podmienkou účasti na výberovom konaní je prítomnosť štatutárneho zástupcu záujemcu alebo splnomocnenej osoby na obhliadke dokumentov, ktorá sa uskutoční v kancelárii správcu: Ing. Ľuboš Janček, Dubová 3156/14, 900 25 Chorvátsky Grob dňa 22.05.2025 o 10.00 hod. Svoju účasť na obhliadke musí záujemca nahlásiť správcovi na jeho mailovej adrese: lubos.jancek@centrum.sk najneskôr 24 hodín pred konaním obhliadky dokumentov.
Doklady úpadcu, ktoré budú predmetom archivácie pochádzajú z rokov 2017-2023, ich orientačný objem je nasledovný:
2 ks kartónových krabíc s rozmermi 36 cm x 53 cm x 36 cm
1 ks kartónovej krabice s rozmermi 36 cm x 70 cm x 36 cm
3 ks krabíc s rozmermi 25 cm x 34 cm x 22 cm
Dokumenty obsahujú aj personálnu a mzdovú agendu v odhadovanom rozsahu do 10 cm výšky.
Ďalšie informácie si záujemca môže vyžiadať telefonicky u správcu, Ing. Ľuboša Jančeka, na tel.č.: 0907 290 493, príp. mailom na adrese: lubos.jancek@centrum.sk.
V Chorvátskom Grobe, 12.05.2025