Oznámenie o ponukovom konaní
UBC 2020, k.s., so sídlom kancelárie Rybáreň 6837/4, 934 01 Levice, IČO: 53 151 135, značka správcu S2009 (ďalej ako „Správca“), správca úpadcu Lindenmaier Slovakia, s.r.o., Továrenská 1A/3817, 942 01 Šurany, IČO: 31 446 884, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vlžka č. 944/N (ďalej ako „Dlžník“ alebo „Úpadca“) v zmysle §92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácií v znení neskorších predpisov (ďalej ako „ZKR“) týmto
vyhlasuje II. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku Úpadcu (ďalej ako „ponukové konanie“) zapísaného do Súpisu všeobecnej podstaty, zverejneného v Obchodnom vestníku SR č. 43/2025 zo dňa 04.03.2025, K009289 ako
Položka číslo | Názov | Popis /výrobca, typ, inventarizačné číslo, výrobné číslo/ | Súpisová hodnota |
106 | EMAG - CNC Vertical Lathe | výrobca: EMAG typ: VL2 pozícia na hale: 696 výrobné číslo: 105958 | 12 000,00 € |
(ďalej ako „Predmet speňaženia“).
Všeobecné podmienky ponukového konania:
- Účastníci ponukového konania musia predložiť svoje ponuky v zalepených obálkach s nápisom „Ponukové konanie - Lindenmaier Slovakia, s.r.o. - položka 106“ v lehote 10 dní odo dňa zverejnenia oznámenia o konaní verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku. Oznámenie o vyhlásení ponukového konania sa v zmysle § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku.V lehote podľa predchádzajúcej vety musia byť ponuky skutočne fyzicky doručené v zalepenej obálke Správcovi na adresu sídla Správcu UBC 2020, k.s., Tamaškovičova 17, 917 01 Trnava v čase najneskôr posledný deň lehoty do 15:00 hod..Ponuky musia byť predložené v slovenskom jazyku.
- Vyvolávacia cena tvoriaca minimálnu výšku ponuky nie je stanovená.
- Ponuka musí obsahovať:
- označenie účastníka ponukového konania (obchodné meno, sídlo a identifikačné číslo v prípade právnických osôb alebo meno a priezvisko, adresa a rodné číslo v prípade fyzických osôb) a kontaktné údaje (telefón a email)
- označenie a dokumenty preukazujúce konečného užívateľa výhod účastníka ponukového konania
- fotokópiu výpisu z obchodného alebo iného registra v prípade právnických osôb alebo preukazu totožnosti v prípade fyzických osôb
- presné označenie predmetu ponuky
- ponúkanú kúpnu cenu v EUR (slovom aj číselne), pričom je potrebné určiť, či sa jedná o cenu bez DPH alebo vrátane DPH
- Podmienkou účasti vo verejnom ponukovom konaní je zloženie zábezpeky vo výške 5.000,- EUR na konkurzný účet vedený v Československej obchodnej banke, a.s.:
Názov účtu: Lindenmaier Slovakia, s.r.o.
IBAN: SK33 7500 0000 0040 2910 9016
SWIFT(BIC): CEKOSKBX
Variabilný symbol: 2322024
Informácia pre príjemcu: VPK Lindenmaier 23K/2/2024
Úspešnému účastníkovi ponukového konania sa zábezpeka započíta na kúpnu cenu. Úspešný účastník ponukového konania po podpise kúpnej zmluvy uhradí ponúknutú kúpnu cenu zníženú o zloženú zábezpeku. Ak zábezpeka podľa predchádzajúceho odseku nebude v plnom rozsahu zložená na účet Správcu najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk, Správca nebude na ponuku prihliadať. Neúspešným účastníkom ponukového konania bude zábezpeka vrátená bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola zábezpeka Správcovi poukázaná, v lehote 30 dní odo dňa oznámenia výsledkov ponukového konania.
- K ponuke musí byť priložená podpísaná Dohoda o zmluvnej pokute v 2 vyhotoveniach, ktorú následne Správca pri otváraní ponúk účastníkov ponukového konania písomne akceptuje. Znenie dohody o zmluvnej pokute bude účastníkom ponukového konania zaslané.
- Správca je oprávnený odmietnuť každú predloženú ponuku aj bez udania dôvodu. Prijatie ponuky vždy podlieha schváleniu Príslušného orgánu.
- Podanie ponuky do ponukového konania znamená neodvolateľnú akceptáciu podmienok tohto ponukového konania účastníkom ponukového konania a zároveň podaním ponuky účastník ponukového konania vyhlasuje, že
- na majetok účastníka ponukového konania nebolo začaté reštrukturalizačné konanie, ani povolená reštrukturalizácie, ani vyhlásený konkurz
- účastník ponukového konania nie je v likvidácií
- voči účastníkovi ponukového konania nie je začaté exekučné konanie, ani iné obdobné vykonávacie konanie.
- Otváranie obálok uskutoční Správca do 3 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Otváranie obálok prebehne za prítomnosti Príslušného orgánu, pokiaľ o to prejaví záujem.
- Po otvorení obálok Správca spíše zápisnicu. Správca so súhlasom Príslušného orgánu môže vyzvať jednotlivých účastníkov ponukového konania na prehodnotenie a prípadne navýšenie ponúknutej ceny.
- Správca oznámi výsledky ponukového konania všetkým účastníkom ponukového konania písomne do 10 dní odo dňa vyjadrenia Príslušného orgánu, či víťaznú ponuku schvaľuje alebo neschvaľuje.
- Správca uzatvorí kúpnu zmluvu len s tým účastníkom ponukového konania, ktorého ponuku ako víťaznú odsúhlasí aj Príslušný orgán.
- Návrh kúpnej zmluvy bude úspešnému účastníkovi ponukového konania zaslaný Správcom v lehote do 10 dní od udelenia záväzného pokynu na uzatvorenie kúpnej zmluvy Správcovi. Úspešný účastník ponukového konania nebude bez predchádzajúceho súhlasu Správcu oprávnený meniť ani dopĺňať Správcom zaslaný návrh zmluvy. Úspešný účastník ponukového konania bude povinný uzatvoriť zmluvu v lehote 10 dní od doručenia návrhu zmluvy zo strany Správcu.
- Záujemcovia o bližšie informácie o predmete speňažovania môžu Správcu kontaktovať e-mailom na adrese office@ubc2020.sk, predmet správy označený ako VPK Lindenmaier Slovakia, s.r.o. – stroj.
UBC 2020, k.s.
správca Úpadcu