|
Mgr. Peter Zvara, správca úpadcu eiffel optic, a.s., Obchodná 525/42, Bratislava, IČO: 44 214 375, v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu, vyhlasuje v zmysle § 92 ods. 1 písm. d) Zákona č.7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov (ZKR) I. kolo verejného ponukového konania na speňaženie hnuteľných vecí v majetku úpadcu (VPK). Správca speňažuje majetok úpadcu – hnuteľné veci zapísané vo všeobecnej podstate úpadcu, ktorej súpis bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 152/2023 dňa 09.08.2023 (s výnimkou motorových vozidiel), zariadenie (vybavenie) z predajní, ktoré boli vypratané a prevezené do skladu v obci Jablonové pri Bratislave pred vyhlásením konkurzu. Predmetom predaja je nábytok, regále, optické prístroje používané v oftalmologii a optometrii, DHIM a tovarové zásoby (okuliarové rámy, obaly, sklá) (ďalej len „predmet predaja“). Predmet predaja správca speňažuje v celosti a v stave „tak ako stojí a leží“. Lehota na predkladanie ponúk je 15 dní od zverejnenia v Obchodnom vestníku. Lehota na predkladanie ponúk začne plynúť nasledujúci deň po zverejnení oznámenia v Obchodnom vestníku, uplynie posledný deň o 15:00 hod. Ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, posledný deň lehoty je najbližší nasledujúci pracovný deň. Pre VPK platia nasledovné podmienky:
- Predmet predaja sa predáva ako celok, záväznú ponuku záujemca nemôže meniť, dopĺňať ani vziať späť, záujemca je ponukou viazaný až do skončenia verejného ponukového konania.
- Záväzná ponuka musí byť doručená poštou alebo osobne (fyzicky) na adresu správcu: Mgr. Peter Zvara - správca, Obchodná 2, 811 06 Bratislava najneskôr v posledný deň lehoty do 15:00 hod.; ponuky, ktoré nebudú doručené včas sa nebudú považovať za doručené, zmeškanie lehoty nemožno odpustiť.
- Predmet predaja sa speňažuje tak ako stojí a leží; za stav zariadenia predajní, technický stav prístrojov, stav tovarových zásob, prípadne za vady na predmete predaja (aj skryté) správca nenesie žiadnu zodpovednosť, čo záujemca zohľadní pri ponúkanej odplate.
- Správca na požiadane záujemcom poskytne elektronicky fotodokumentáciu predmetu predaja; žiadosť môže záujemca adresovať na mailovú adresu office@zvarapartners.eu. Obhliadka predmetu predaja sa uskutoční dňa 11.03.2025 o 10:00 hod., záujemcovia majú možnosť oboznámiť sa s faktickým stavom, v akom sa predmet predaj nachádza.
- Záväzná ponuka musí byť doručená v zalepenej obálke s označením „KONKURZ – eiffel optic, a.s. - záväzná ponuka - NEOTVÁRAŤ“.
- Záväzná ponuka musí byť vyhotovená v slovenskom jazyku a musí byť podpísaná záujemcom, resp. jeho splnomocneným zástupcom. Ponuka predkladaná záujemcom/právnickou osobou musí byť podpísaná štatutárnym orgánom oprávneným konať za spoločnosť, resp. jeho splnomocneným zástupcom. Ak ponuku predkladá splnomocnený zástupca musí byť súčasťou ponuky splnomocnenie s úradne osvedčeným podpisom splnomocniteľa, inak sa na ponuku neprihliadne.
- Záväzná ponuka musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu; meno, priezvisko, bydlisko, tel. číslo a emailová adresa v prípade záujemcu - fyzickú osobu, alebo obchodné meno, sídlo, IČO, tel. číslo a emailová adresa, v prípade záujemcu – podnikateľa alebo právnickú osobu.
- Úpadca nie je platca DPH, ponúkaná kúpna cena sa považuje za konečnú.
- Zalepená obálka so záväznou ponukou musí obsahovať:
- prehlásenie, že záujemca súhlasí s podmienkami ponukového konania;
- výpis z obchodného registra alebo iného registra v prípade záujemcu – právnickú osobu alebo podnikateľa, fotokópia občianskeho preukazu v prípade záujemcu - fyzickú osobu;
- prehlásenie, že voči záujemcovi nebolo začaté konkurzné konanie ani reštrukturalizačné konanie v zmysle ZoKR
- Záujemca nesmie mať žiadne záväzky voči úpadcovi ani pohľadávky voči úpadcovi spôsobilé na započítanie.
- Ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z vyššie uvedených dokladov, údajov alebo prehlásení má správca právo odmietnuť a neprihliadať na ňu.
- Pre vyhodnotenie záväzných ponúk platia nasledovné podmienky:
- Kritériom pre vyhodnotenie záväzných ponúk je výška ponúkanej odplaty.
- Otváranie obálok so záväznými ponukami sa uskutoční v kancelárii správcu do 3 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
- Vyhodnotenie ponukového konania s uvedením najvýhodnejšej ponuky správca bezodkladne oznámi predsedovi veriteľského výboru; veriteľský výbor v lehote 10 pracovných dní vyhodnotí primeranosť ponúk a rozhodne o schválení alebo neschválení najvyššej ponuky; správca je povinný rozhodnutie veriteľského výboru akceptovať.
- Správca bez zbytočného dokladu oboznámi záujemcov s rozhodnutím veriteľského výboru; so záujemcom, ktorého záväznú ponuku veriteľský výbor prijal, po zaplatení celej kúpnej ceny uzatvorí kúpnu zmluvu a odovzdá mu predmet predaja. Lehota na vypratanie skladu vlastniaceho prenajímateľom po uzatvorení kúpnej zmluvy bude upravená v kúpnej zmluve.
- Náklady súvisiace s prevzatím predmetu predaja znáša kupujúci. Vlastníctvo k predmetu predaja prechádza na kupujúceho úhradou kúpnej ceny.
- V prípade, ak veriteľský výbor neudelí súhlas na uzatvorenie kúpnej zmluvy so žiadnym záujemcom, správca bez zbytočného odkladu požiada o zasadnutie veriteľského výboru k ďalšiemu postupu pri speňažovaní majetku úpadcu.
- Správca z vážnych dôvodov môže zrušiť ponukové konanie do uplynutia lehoty na predkladanie záväzných ponúk, túto skutočnosť bezodkladne oznámi veriteľskému výboru.
Bližšie informácie k podmienkam VPK a k vyhodnocovaniu ponúk poskytne správca alebo správcom poverená osoba na emailovej adrese petrova@zvarapartners.eu resp. na čísle +421 903 559 098. VPK nie je obchodnou verejnou súťažou upravenou ustanoveniami §281 a nasl. ObZ. Mgr. Peter Zvara, správca
|