REDANT RECOVERY, k. s., sídlo kancelárie: Halenárska 18, 917 01 Trnava, IČO: 52 522 733, správca zapísaný v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sr, vložka č. 1947/B, číslo správcu S1948, správca úpadcu, ktorým je Kristián Czucz, narodený 06.12.1992, trvale bytom Michal na Ostrove 152, 930 35 Michal na Ostrove (ďalej len „Úpadca“), v súlade s ust. §-u 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení (ďalej len „ZoKR“) vyhlasuje 2. kolo verejného ponukového konania (ďalej len „VPK“) na predaj hnuteľných vecí zapísaných do súpisu majetku všeobecnej konkurznej podstaty (zverejnené v OV č. 18/2025 zo dňa 28.01.2025 pod. č. K004207).
Bližšie informácie o predaji na tel.: 0911/682233, mail: officeTT@redant.law.
Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia.
I.
PODROBNOSTI O PREDÁVANOM MAJETKU
Súpisová zložka č. 1 - osobné motorové vozidlo značky Škoda Octavia, combi 5dv., EČV: DS529HP, VIN č.: TMBGP21U832713678, rok výroby: 2002, 430 373 km, strieborná metalíza, súpisová hodnota majetku: 1500,- EUR
II.
CENA MAJETKU URČENÉHO NA PREDAJ
V 2. kole VPK vyššie uvedenú súpisovú zložku č. 1 správca ponúka na predaj v súlade s ust. §-u 167p ZoKR podľa kritéria NAJVYŠŠIA PONÚKNUTÁ KÚPNA CENA. Minimálna výška ponúknutej kúpnej ceny musí zodpovedať aspoň 50 % súpisovej hodnoty súpisovej zložky č. 1.
Záloha za celú ponúkanú kúpnu cenu musí byť v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet vedený v UniCredit Bank, a.s., IBAN: SK30 1111 0000 0015 7723 1019, ako informáciu pre príjemcu treba uviesť: 24OdK/134/2024 - „meno záujemcu“. Záloha sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet najneskôr v poslednom dni určenom na doručovanie ponúk.
Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
III.
TERMÍN A MIESTO NA PREDKLADANIE PONÚK
Záujemca musí do elektronickej schránky správcu, osobne alebo písomne doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Konkurz sp. zn. 24OdK/134/2024 – NEOTVÁRAŤ!“, a to najneskôr do 10 dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v Obchodnom vestníku na adresu kancelárie správcu: Halenárska 18, 917 01 Trnava.
Ponuka, ktorá nebude správcovi doručená do skončenia lehoty, sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.
IV.
NÁLEŽITOSTI PONUKY
- Riadna identifikácia hnuteľnej veci, ktorá musí byť zhodná s označením, ktoré je uvedené v ozname o vyhlásení VPK,
- Označenie ponúkanej kúpnej ceny,
- Doklad preukazujúci zaplatenie zálohy za celú ponúknutú kúpnu cenu na účet správcu (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie zálohy),
- Informácia záujemcu o spôsobe vrátenia zaplatenej zálohy za ponúknutú kúpnu cenu v prípade, ak bude záujemca v 2. kole VPK neúspešný,
- Predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu právnickej osoby (s označením obchodného mena, sídla, IČO a telefonického príp. mailového kontaktu); u fyzických osôb – podnikateľov – predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu (s označením obchodného mena, miesta podnikania, IČO a telefonického príp. mailového kontaktu); u fyzických osôb – nepodnikateľov - predloženie dokladu preukazujúceho totožnosť fyzickej osoby (s uvedením mena, priezviska, dátumu narodenia, bydliska a telefonického príp. mailového kontaktu),
- Ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z obchodného registra.
V.
PODMIENKY AKCEPTÁCIE PONUKY
Včasné doručenie ponuky záujemcu.
Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z vyššie uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu.
Správca si vyhradzuje právo neakceptovať žiadnu z prijatých ponúk.
Hnuteľná vec sa nadobúda v stave v akom stoji a leží.
Náklady spojené s prevodom vlastníckeho práva znáša v plnom rozsahu záujemca.
VI.
TERMÍN A MIESTO OTVÁRANIA OBÁLOK
Nasledujúci pracovný deň po skončení lehoty na doručovanie ponúk v sídle kancelárie správcu.
VII.
LEHOTA NA VYHODNOTENIE PONÚK
Víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 5 pracovných dní od otvorenia obálok.
Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 5 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk o výsledku ponukového konania a neúspešným záujemcom bude vrátená zložená záloha na ponúkanú kúpnu cenu v plnom rozsahu.
Ak oprávnená osoba v zmysle ust. §-u 167r ods. 4 ZoKR neprejaví záujem o majetok a nevyužije právo vykúpiť majetok z konkurznej podstaty za cenu, ktorá bola dosiahnutá v 2. kole VPK a v zmysle ust. §-u 167r ods. 2 ZoKR neuhradí túto cenu správcovi do 10 dní od skončenia 2. kola VPK, s úspešným uchádzačom bude v súlade s podmienkami zmluva uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.
V Trnave, dňa 11.02.2025
REDANT RECOVERY, k. s., správca úpadcu
Mgr. Ing. Marek Šimončič, zástupca kancelárie