Obchodný vestník 28/2025 Konkurzy a reštrukturalizácie Deň vydania: 11.02.2025
K005978
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Elektro Isteník, s.r.o.
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Pažitie 161/32 / 0, 010 09 Žilina
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36 395 404
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Erik Končok
Sídlo správcu: Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina
Spisová značka správcovského spisu: 1K/5/2024 S1242
Príslušný konkurzný súd: Okresný súd Žilina
Spisová značka súdneho spisu: 1K/5/2024
Druh podania: Oznámenia súvisiace so speňažovaním  majetku podliehajúceho
konkurzu

1K/5/2024

Verejné ponukové konanie I. kolo

 

JUDr. Erik Končok, správca úpadcu Elektro Isteník, s.r.o. so sídlom Pažitie 161/32, 010 09 Žilina, IČO: 36 395 404, zapísaného v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sro, vložka č.: 12569/L (ďalej len „Úpadca“), týmto vyhlasuje, v zmysle § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“), prvé kolo verejného ponukového konania na odpredaj majetku Úpadcu, konkrétne súpisových zložiek č. 1 až č. 14 súpisu všeobecnej podstaty Úpadcu v zmysle publikovaného súpisu všeobecnej podstaty v OV č. 204/2024 zo dňa 21.10.2024 a to konkrétne:

 

I. Predmet ponukového konania (predaja):

 

Identifikácia predmetu ponukového konania:

 

Skladové zásoby (náhradné autodiely), približný počet kusov: 10.943, stav: prevažne nepoužité, rok výroby: rôzne

Stav skladových zásob: rôzne, časť po expirácii

Súpisová hodnota skladových zásob: 6.500,00 €

 

Regálové systémy, resp. regály s nasl. popisom:

Regál USA 320x2000, 9-policový, rok: 2001, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál USA 400x2000, 9-policový, rok: 2001, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál USA 400x2000-2795, 9-policový, rok: 2001, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál USA 400x2000-2795, 9-policový, rok: 2001, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál USA 400x2000-1885, 9-policový, rok: 2001, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál, rok: 2001, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál 36ks políc, rok: 2002, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál USA 400x2000, 18 políc, rok: 2002, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál USA 320x2000-1275, 9-policový, rok: 2002, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál USA 320x2000-1210, 9-policový, rok: 2002, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál USA 320x2000-1210, 9-policový, rok: 2002, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál MW 175, rok: 2004, stav opotrebovanosti: opotrebované,

Regál MW, rok: 2004, stav opotrebovanosti: opotrebované

Súpisová hodnota regálových systémov: 2.843,34 €

 

(vyššie uvedené skladové zásoby a regálové systémy spolu ďalej aj len ako „predmet ponukového konania“).

 

Minimálna kúpna cena predmetu ponukového konania predstavuje 100 % súpisovej hodnoty predmetu ponukového konania, t.j. sumu 9.343,34 € bez DPH, resp. 11.492,31 € vrátane DPH.

 

Popis predmetu ponukového konania:

 

Záujemcom sa neposkytujú žiadne záruky týkajúce sa faktického stavu predmetu ponukového konania (vrátane jeho častí a súčastí) a jeho vlastností, vrátane a bez obmedzenia na použiteľnosť, funkčnosť, trvácnosť, bez-vadnosť, opotrebenie a pod.. Predmet ponukového konania sa speňažuje tak ako stojí a leží a správca nezodpovedá za jeho aktuálny stav. Správca súčasne nezodpovedá za počet kusov predmetu ponukového konania, a za korektnosť súladu označenia predmetu ponukového konania uvedeného v týchto podmienkach tohto ponukového konania, s konkrétnym fyzickým označením dotknutého predmetu ponukového konania. Predmet ponukového konania sa nachádza na sídle Úpadcu. Po predchádzajúcej dohode je možná osobná prehliadka predmetu ponukového konania. Predmet ponukového konania nie je ocenený znaleckým posudkom v zmysle platných právnych predpisov, jeho hodnota je určená v súlade s ustanovením § 77 ods. 3 ZKR.

 

 

 

 

II. Podmienky predaja vo verejnom ponukovom konaní:

 

Verejné ponukové konanie sa uskutočňuje zverejňovaním v obchodnom vestníku, pričom víťazom sa stane ten záujemca, ktorý spĺňa všetky podmienky ponukového konania a ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Záujemca podaním ponuky akceptuje podmienky tohto ponukového konania bezpodmienečne vo všetkých bodoch.

 

III. Kúpna cena predmetu ponukového konania:

 

Minimálna kúpna cena predmetu ponukového konania v prvom kole ponukového konania je: 11.492,31 € vrátane DPH.

 

Kúpnu cenu je víťazný záujemca povinný poukázať na výzvu správcu na správcovský účet, č. účtu v tvare IBAN: SK25 6500 0000 0000 2027 1449 (ďalej len „Správcovský účet“), pod variabilným symbolom platby, ktorým je IČO záujemcu (v prípade záujemcu, ktorým je právnická osoba, resp. fyzická osoba podnikateľ), resp. prvé šesťčíslie rodného čísla záujemcu (v prípade záujemcu, ktorým je fyzická osoba nepodnikateľ), do poznámky k platbe je záujemca povinný uviesť nasledovný text „ZASOBY“.

 

IV. Formálne náležitosti ponuky:

 

Záväzná ponuka musí byť písomná doručená v zalepenej obálke a musí obsahovať

 

1. Označenie záujemcu, a to uvedením:

(a) u právnických osôb - obchodného mena, sídla, IČO, IČ DPH, a zápisu v príslušnom registri;

(b) u fyzických osôb podnikateľov - obchodného mena, miesta podnikania, IČO, IČ DPH, určením zápisu v príslušnom registri;

(c) u fyzických osôb nepodnikateľov - mena, priezviska, dátumu narodenia a bydliska,

 

2. Telefonický a emailový kontakt na záujemcu;

 

3. Návrh kúpnej ceny, pričom ponúknutá kúpna cena v prvom kole ponukového konania musí predstavovať minimálne sumu 11.492,31 € vrátane DPH;

 

4. Dátum a podpis záujemcu, prípadne osoby oprávnenej konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba;

 

5. Vyhlásenie záujemcu, že akceptuje podmienky tohto verejného ponukového konania a podpísané vzorové znenie návrhu Kúpnej zmluvy, ktoré správca na požiadanie zašle elektronickou formou záujemcovi (ďalej len „Kúpna zmluva“).

 

Záujemca je povinný k svojej ponuke priložiť nasledovné prílohy:

 

  1. V prípade právnickej osoby / FO podnikateľa: kópiu výpisu z obchodného alebo iného registra, nie staršieho ako jeden mesiac;
  2. V prípade, že ponuku podáva fyzická osoba - nepodnikateľ: fotokópiu dokladu totožnosti;
  3. Podpísaná Kúpna zmluva v dvoch vyhotoveniach.

 

Na ponuky, ktoré nebudú doručené v zalepenej obálke a nebudú mať všetky náležitosti uvedené v bode IV. nebude správca prihliadať.

 

Záujemcovia doručia svoje písomné ponuky v zalepenej obálke na adresu kancelárie správcu: JUDr. Erik Končok, správca, Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina, s jasným označením „Elektro Isteník, s.r.o. – položka súpisu č. 1 až č. 14 – záväzná ponuka - NEOTVÁRAŤ“. V prípade, ak ponuka nebude obsahovať toto jasné označenie, nenesie správca zodpovednosť za predčasné otvorenie tejto ponuky, pričom platí, že záujemca podmienky tohto verejného ponukového konania nesplnil.

 

 

 

V. Lehota na podávanie ponúk:

 

Lehota na podávanie ponúk je 15 dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v obchodnom vestníku. Za deň zverejnenia ponukového konania v obchodnom vestníku sa považuje prvý pracovný deň nasledujúci po dni, kedy budú tieto podmienky tohto ponukové konanie zverejnené v obchodnom vestníku (ďalej len „Deň zverejnenia“).

 

Lehota na podávanie ponúk uplynie v 15. deň (vrátane) nasledujúci po Dni zverejnenia o 14.00 hod. Ak koniec tejto lehoty pripadne na iný, ako pracovný deň, je posledným dňom tejto lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.

 

VI. Vyhodnotenie ponúk a uzavretie Kúpnej zmluvy správcom

 

Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku. V prípade viacerých ponúk zo strany toho istého záujemcu, správca prihliada na najvyššiu z predložených ponúk toho istého záujemcu, na nižšie ponuky toho istého záujemcu sa neprihliada.

 

Záujemca predložením ponuky berie na vedomie, že jeho osobné údaje budú v súvislosti s týmto ponukovým konaním uložené a neskôr archivované v rámci konkurzného spisu.

 

Víťazom ponukového konania sa stane záujemca, ktorý spĺňa všetky podmienky, a ktorý súčasne vo svojej ponuke ponúkne najvyššiu finančnú ponuku (najvyššiu kúpnu cenu), pri dodržaní minimálnej kúpnej ceny, a to všetko za predpokladu, že osobu víťazného záujemcu odsúhlasí správca.

 

Vyhodnotenie ponúk sa vykoná do 15 dní odo dňa uplynutia lehoty na podávanie ponúk.

 

Správca nie je povinný vyhodnotiť ako víťazného žiadneho so záujemcov.

 

V prípade, ak záujemca bude správcom vyhodnotený ako víťazný, správca bez zbytočného odkladu po vyhodnotení ponúk tohto vyzve, aby na Správcovský účet zložil kúpnu cenu, a to v lehote určenej správcom. Po uhradení kúpnej ceny správca doplní a podpíše Kúpnu zmluvu (doručenú správcovi súčasne s ponukou a opatrenú podpisom záujemcu), ktorej predmetom bude predmetu ponukového konania s tým, že jedno vyhotovenie správcom podpísanej Kúpnej zmluvy správca odovzdá víťaznému záujemcovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí predmetu ponukového konania.

 

 

VII. Ďalšie podmienky

 

 

Víťazný záujemca vykoná sám na vlastné náklady všetky úkony potrebné na prevzatie a odvoz predmetu ponukového konania. Správca bez zbytočného odkladu po uzatvorení Kúpnej zmluvy a uhradení kúpnej ceny poskytne víťaznému záujemcovi potrebnú súčinnosť v súvislosti so sprístupnením predmetu ponukového konania.

 

V prípade ak žiadny so záujemcov nebude správcom vyhodnotený ako víťazný alebo v prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy, správca môže vyhlásiť ďalšie kolo ponukového konania.

 

Všetky ostatné skutočnosti týkajúce sa predmetu ponukového konania, je možné prerokovať osobne, telefonicky alebo mailom so správcom. Po dohovore správca elektronicky zašle fotografie predmetu ponukového konania.

 

Adresa správcovskej kancelárie, ktorá ponukové konanie vyhlásila je: JUDr. Erik Končok, správca, Vojtecha Tvrdého 793/21, 010 01 Žilina. Číslo telefónu: +421 911 700 030, e-mailová adresa: sekretariat@legaladvisor.sk

 

Predmet ponukového konania bol zapísaný do súpisu majetku Úpadcu a bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 204/2024 dňa 21.10.2024.

JUDr. Erik Končok, správca

Vydáva Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky podľa zákona č. 200/2011 Z. z. o Obchodnom vestníku
a o zmene a doplnení niektorých zákonov na svojom webovom sídle: www.justice.gov.sk
1