I. Všeobecná časť.
OS Košice I. uznesením zo dňa 9.11.2018 sp. zn.: 30K/14/2018, ktoré sa stalo právoplatným vo výrokoch I., III. – VI. dňa 17.11.2018 a vo výroku II. dňa 4.12.2018, vyhlásil konkurz na majetok dlžníka: Pikaro, s.r.o., Bočiarska 28, Košice-Šaca 040 15, IČO: 36674079. Tým istým uznesením bol ustanovený za správcu podstaty JUDr. Marián Páll. Uvedené uznesenie bolo uverejnené v OV 221/2018 dňa 16.11.2018 pod zn.: K087888.
Správca v stanovených lehotách vykonal všetky zákonom a súdom vyžadované povinnosti správcu v konkurznom konaní a to predovšetkým: požiadal o súčinnosť príslušné inštitúcie pri zisťovaní majetku úpadcu, známym veriteľom úpadcu zaslal oznámenia o konkurznom konaní, zverejnil informáciu o možnosti nahliadnutia do spisu i č.u. pre účely popierania pohľadávok. Správca zvolal prvú schôdzu veriteľov a vyhotovil súpis majetku, ktorý zverejnil v OV. Uvedený súpis majetku správca pravidelne v súlade s novo zisteným, či nadobudnutým majetkom doplňoval o novo zapísané súpisové zložky majetku. Zo súpisu majetku správca so súhlasom príslušného orgánu vylúčil jednu súpisovú zložku majetku a u 1 súpisovej zložky majetku správca dodatočne zistil, že hodnota majetku zapísaného do súpisu nezodpovedá jej skutočnej hodnote a opätovne stanovil novú hodnotu uvedenej súpisovej zložky majetku. Správca všetky prihlášky pohľadávok veriteľov dostal v základnej prihlasovacej lehote. V zákonom stanovenej lehote správca oznámil súdu, na ktoré prihlášky pohľadávok neprihliada a súd uznesením rozhodol, na ktoré prihlášky sa prihliada. Správca tiež v zákonom stanovenej lehote niektoré pohľadávky v zozname pohľadávok poprel. Správca skutočnosť o popretí pohľadávok oznámil aj príslušnému veriteľovi pohľadávky. Prvá schôdza veriteľov úpadcu si zvolila trojčlenný veriteľský výbor a rozhodla, že nenavrhuje výmenu správcu. Správca zvolal prvé zasadnutie veriteľského výboru, na ktorom si VV zvolil predsedu VV a to spoločnosť Steel Business Consulting, s.r.o.,.
Správca nezistil žiadny hnuteľný a ani nehnuteľný majetok úpadcu, okrem finančných prostriedkov a to finančných prostriedkov na účtoch úpadcu, či ako pohľadávky, alebo ináč viazané finančné prostriedky. Počas konkurzu viedol správca viacero súdnych sporov v SR aj mimo územia SR a to s veriteľmi úpadcu resp. daňovými orgánmi, ktoré takmer po celý čas konkurzu vykonávali u úpadcu rozsiahlu kontrolnú činnosť. Posledné súdne rozhodnutie pred zostavením zoznamu pohľadávok proti podstate nadobudlo právoplatnosť 27.8.2024 a doručené bolo správcovi do elektronickej schránky dňa 5.9.2024. Správca v stanovených lehotách vyhotovoval správy pre súd aj VV, v ktorých informoval tieto orgány o svojich konkrétnych krokoch vykonávaných v konkurznom konaní. V priebehu konkurzu sa konalo iba jedno zasadnutie VZ. VV počas konkurzu zasadal 3x, pričom správca bol prítomný na všetkých zasadnutiach VV. VV na svojich zasadnutiach okrem iného rozhodol, že od správcu nebude požadovať žiadosti na speňažovanie majetku a schválil náklady na speňaženie všeobecnej podstaty majetku úpadcu. Správca po uplynutí 5 rokov od vyhlásenia konkurzu vyhotovil a zaslal príslušným orgánom reštančné správy.
II. Rozvrhová časť.
Celková suma výťažku majetku zapísaného v súpise všeobecnej podstaty je 265.934,20.-€ plus majetok na ceste 2.160.-€, spolu teda 268.094,20.-€.
Celková suma pohľadávok proti všeobecnej podstate je 267.442,36.-€.
Celková suma určená na uspokojenie pohľadávok nezabezpečených veriteľov je 651,84.-€.
1.) Steel Business Consulting, s.r.o., - 0,0005.-€
2.) PIKARO TRADING, SE - 34,80.-€
3.) SIDLEY AUSTIN LLP - 4.-€
4.) POLARCO SERVICES SARL - 0,50.-€
5.) ŽELEZARA SMEDEREVO D.O.O. – 612,54.-€
Pohľadávky proti všeobecnej podstate:
Poradie uspokojenia má byť uspokojená už uspokojená
1. §87 ods.2 písm. a) ZKR
a) súdny poplatok za konkurz 2.680,50.-€
b) budúce náklady 170.-€
c) odmena správcu do konania prvej schôdze 6.600.-€
d) odmena správcu z výťažku 18.289,42.-€ 10.000.-€
e) bankové poplatky 1.028,82.-€
2.§87ods.2, pism. c) ZKR
a) poštovné 284,38.-€
b) účtovnícke služby 10.020.-€
c) právne služby AK v Srbsku 6.442,42.-€
d) právne služby AK v SR 60.000.-€
e) iné náklady 1.055,40.-€
f) archivácia 62.700.-€
g) náhrada trov incidenčného konania 82.883,04.-€
3.§87ods.2, pism. e) ZKR
a) náklady za nájom 2.238,48.-€
b) mzda zamestnanca 3.049,90.-€
Správca pred zostavením rozvrhu zostavil zoznam pohľadávok proti podstate a oznam o zostavení zoznamu pohľadávok vrátane zámeru zostaviť rozvrh zverejnil v OV.
Námietky voči pohľadávkam proti podstate vznesené neboli.
Správca určuje zástupcovi veriteľov lehotu 20 dní na schválenie návrhu konečného rozvrhu výťažku zo všeobecnej podstaty, ktorá začína plynúť od jeho doručenia.
JUDr. Marián Páll, SKP úpadcu