Obchodný vestník 15/2025 Konkurzy a reštrukturalizácie Deň vydania: 23.01.2025
K003767
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Tirpák Peter
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Cigeľka 31, 086 02 Cigeľka
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 14.11.1982
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing. Andrea Sisák
Sídlo správcu: Nám. slobody 2, 093 01 Vranov nad Topľou
Spisová značka správcovského spisu: 2OdK/94/2024 S1978
Príslušný konkurzný súd: Okresný súd Prešov
Spisová značka súdneho spisu: 2OdK/94/2024
Druh podania: Oznámenia súvisiace so speňažovaním  majetku podliehajúceho
konkurzu

Ing Andrea Sisák, správca podstaty dlžníka -  Peter Tirpák, nar. 14.11.1982, trvale bytom 086 02 Cigeľka 31, v konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Prešov pod sp. zn. 2OdK/94/2024, v súlade s ust. § 167p ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“),

 

vyhlasuje týmto 1. kolo ponukového konania na predaj hnuteľného majetku, ktorý bol zaradený do všeobecnej podstaty dlžníka v zmysle oznamu zverejnenom v Obchodnom vestníku č. 246/2024 z 19.12.2024, a to:

 

Popis hnuteľnej veci: osobné motorové vozidlo zn. NISSAN QASHQAI 2.0 dCi 4x4

EČ:  ML 494 AJ ; VIN: SJNFDNJ10U1418626;

farba; čierna metalíza,

stav vozidla: nepojazdné;

dátum prvej evidencie vozidla/rok výroby: 2009 ;

spoluvlastnícky podiel dlžníka: 1/1;

stav tachometra: 338 366

súpisová hodnota majetku: 2000,- EUR

Dôvod zapísania majetku do súpisu: v zmysle § 167j ods. 1 ZKR

 

 (ďalej len „predmet speňažovania“ alebo „motorové vozidlo“).

 

Podmienky I. kola ponukového konania:

 

  1. Záujemcovia o kúpu predmetu speňažovania doručia svoje záväzné cenové ponuky v písomnej forme v zalepenej obálke opatrenej označením „Ponukové konanie - 2Odk/94/2023  - Neotvárať“. 
  2. Lehota na podávanie záväzných ponúk je 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznamu o vyhlásení ponukového konania v Obchodnom vestníku a končí jej desiatym dňom o 15.30 hod. Oznámenie o vyhlásení I. kola ponukového konania sa v zmysle ust. § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho zverejnení v Obchodnom vestníku. Na záväzné ponuky doručené po tomto termíne správca nebude prihliadať.
  3. Adresa na doručovanie ponúk je kancelária správcu: Ing. Andrea Sisák, so sídlom kancelárie Nám. slobody 2, Vranov nad Topľou 09301, IČO: 43076467
  4. Písomná ponuka musí obsahovať: označenie záujemcu, označenie predmetu ponukového konania, ktorý musí byť zhodný s jeho označením v zozname majetku určeného na predaj, návrh cenovej ponuky v eurách, v prípade právnickej osoby a fyzickej osoby – podnikateľa sa priloží aktuálny výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra záujemcu (originál alebo úradne overená kópia, nie staršie ako jeden mesiac), u fyzickej osoby – nepodnikateľa sa priloží fotokópia občianskeho preukazu alebo cestovného pasu. Ponuka ďalej musí obsahovať doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu, číslo bankového účtu záujemcu, na ktorý bude vrátená záloha v prípade, ak záujemca nebude úspešný a súhlas so spracovaním osobných údajov záujemcu pre účely ponukového konania. Každá ponuka musí byť podpísaná oprávnenou osobou.
  5. Najnižšia suma cenovej ponuky v 1. kole ponukového konania je minimálne 100% súpisovej hodnoty ponúkaného predmetu speňažovania, t.j. 2000,- EUR. Záujemca o kúpu je povinný zložiť v prospech bankového účtu správcu vedený v Slovenskej sporiteľni, a. s., č. účtu IBAN: SK 56 0900 0000 0051 6963 6402 zálohu na celú ponúknutú kúpnu cenu v celom rozsahu (100%) a do správy pre prijímateľa uviesť a) spisovú značku konkurzu: 2Odk/94/2024, b) v prípade právnickej osoby – obchodné meno a v prípade fyzickej osoby – meno a priezvisko.
  6. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na bankový účet správcu uvedený v bode 5. V prípade, ak predložená záväzná ponuka nebude obsahovať akúkoľvek zo stanovených podmienok, na predloženú ponuku sa v rámci ponukového konania nebude prihliadať.
  7. Otváranie obálok s ponukami a ich vyhodnotenie sa uskutoční v sídle správcu v termíne do 5 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. O výsledkoch ponukového konania správca spíše úradný záznam.
  8. Víťazom ponukového konania sa stane ten účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkol najvyššiu kúpnu cenu. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
  9. V prípade neprimerane nízkej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť.
  10. Neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zloženú zálohu v lehote do 10 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk správcom.. 
  11. Správne poplatky spojené so zápisom zmeny vlastníka predmetu speňažovania v evidencii pred príslušným orgánom bude hradiť víťaz ponukového konania ako kupujúci.
  12. Správca upozorňuje záujemcov o kúpu majetku na právo oprávnených osôb vykúpiť majetok z konkurznej podstaty za podmienok ustanovených v ust. § 167r ZKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní.
  13. Podmienky ponukového konania a ďalšie informácie o predmete speňažovania je možné poskytnúť osobne u správcu, na základe individuálnej dohody so správcom na tel. č.: 0915 949 997 v úradných hodinách alebo prostredníctvom e-mailovej adresy: sisak.spravca@gmail.com

 

Ing. Andrea Sisák, správca

 

 

 

Vydáva Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky podľa zákona č. 200/2011 Z. z. o Obchodnom vestníku
a o zmene a doplnení niektorých zákonov na svojom webovom sídle: www.justice.gov.sk
1