KRÁLIK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., správca dlžníka: Ivan Turták, narodený: 21.05.1994, bytom: Kecerovské Kostoľany 44, 044 47 Kecerovce v oddlžení konkurzom vedenom na Mestskom súde Košice pod sp. zn. 32OdK/156/2024 v zmysle § 167p zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZKR“), ponúka v 1. kole verejného ponukového konania za najvyššiu ponuku nasledujúcu hnuteľnú vec – predmet ponukového konania:
Súpisová zložka č. 1: hnuteľná vec – motorové vozidlo SEAT ALHAMBRA 7MS/SEA8CAUYX11/NSGQM62N013R, VIN: VSSZZZ7MZ3V516837, EČV: KS417FX, Druh vozidla: osobné vozidlo, Druh karosérie/nadstavby: AF viacúčelová, Farba: Čierna, Stav vozidla: V premávke, Dátum prvej evidencie/rok výroby: 17.04.2003, spoluvlastnícky podiel vo výške 1/1, súpisová hodnota majetku: 900,- eur.
Podmienky ponukového konania:
1. Termín na predkladanie ponúk:
Účastníkom ponukového konania sa stane každý záujemca, ktorý doručí písomnú ponuku v lehote do 10 kalendárnych dní odo dňa uverejnenia oznámenia o ponukovom konaní v Obchodnom vestníku. Ponuka záujemcu musí byť doručená do kancelárie správcu (osobne alebo poštou) alebo do elektronickej schránky správcu najneskôr v deň určený v podmienkach ponukového konania, inak sa ponuky nebudú považovať za riadne a včas doručené, a to ani v prípade, že boli odoslané pred uplynutím určenej lehoty, takéto ponuky správca odmietne ako oneskorené. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať, ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.
2. Náležitosti ponuky:
Písomná ponuka musí obsahovať: 1/ označenie záujemcu; 2/ návrh kúpnej ceny; 3/ aktuálny výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra záujemcu (originál alebo úradne overená kópia, nie staršie ako jeden mesiac), u fyzických osôb fotokópia občianskeho preukazu alebo cestovného pasu; 4/ doklad preukazujúci zaplatenie preddavku na kúpnu cenu; 5/ oznámenie bankového spojenia pre prípad vrátenia preddavku; 6/ riadne označenie predmetov ponukového konania, na ktoré sa vzťahuje ponúkaná suma.
Záujemca o kúpu majetku dlžníka je povinný uhradiť preddavok na kúpnu cenu vo výške 100 % z ponúkanej ceny na číslo účtu správcu SK9383605207004205864177, VS321562024. Preddavok musí byť pripísaný na účet správcu najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie záväzných ponúk.
Záujemca zašle ponuku písomne na adresu sídla správcu (KRÁLIK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., Moldavská cesta 10/B 040 11 Košice) v zalepenej obálke s výrazným označením „KONKURZ sp. zn. 32OdK/156/2024- NEOTVÁRAŤ“ alebo do elektronickej schránky správcu: Správca - KRÁLIK & PARTNERS, konkurzy a reštrukturalizácie k.s., Číslo schránky: E0006172597, pričom v tomto prípade musí byť autorizovaná a záujemca musí uviesť v predmete správy označenie: „KONKURZ sp. zn. 32OdK/156/2024- NEOTVÁRAŤ“.
3. Vyhodnotenie ponúk:
Otváranie obálok sa uskutoční v termíne do 3 pracovných dní od uplynutia lehoty na doručenie ponúk, o ktorom správca spíše úradný záznam. Úspešným záujemcom ponukového konania sa stane osoba, ktorá splní všetky podmienky ponukového konania a súčasne ponúkne najvyššiu ponuku. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
4. Poučenie:
Minimálna výška kúpnej ceny nie je stanovená. Správca si vyhradzuje právo odoprieť najvyššiu ponúknutú sumu, ak ju v zmysle zásady hospodárnosti konkurzného konania vyhodnotí ako zjavne neprimeranú. Úspešný záujemca znáša náklady spojené s uzatvorením kúpnej zmluvy a prepisom motorového vozidla v evidencii vozidiel vedenej príslušným orgánom Policajného zboru.
Pre bližšie informácie o predmetoch ponukového konania kontaktujte správcu Dlžníka emailom (info@kpkr.sk).