|
OBCHODNÉ MENO: HopiparK s. r. o. |
SÍDLO: Názov ulice/verejného priestranstva a orientačné číslo (príp. súpisné číslo): Sv. Vincenta 2 , Názov obce: Bratislava, PSČ: 821 03 |
PRÁVNA FORMA: Spoločnosť s ručením obmedzeným |
PREDMET PODNIKANIA (ČINNOSTI) |
1. kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod), |
2. reklamná a propagačná činnosť, |
3. prevádzkovanie detských kútikov, |
4. prevádzkovanie detských ihrísk, |
5. prevádzkovanie kultúrnych, spoločenských a zábavných zariadení, |
6. sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu, |
7. sprostredkovateľská činnosť v oblasti služieb, |
8. organizovanie verejných, športových, kultúrnych a spoločenských podujatí, |
9. predaj na priamu konzumáciu nealkoholických a priemyselne vyrábaných mliečnych nápojov, koktailov, piva, vína a destilátov, |
10. predaj na priamu konzumáciu tepelne rýchlo upravovaných mäsových výrobkov a obvyklých príloh, ako aj bezmäsitých jedál, |
11. výroba výrobkov studenej kuchyne, |
12. prevádzkovanie zariadení slúžiacich na regeneráciu a rekondíciu, |
13. vykonávanie mimoškolskej vzdelávacej činnosti, |
14. výkon špecializovaných činností v oblasti telesnej kultúry okrem horskej vodcovskej činnosti- tréner aerobicu, |
15. Počítačové služby a služby súvisiace s počítačovým spracovaním údajov |
16. Služby v oblasti administratívnej správy a služby organizačno-hospodárskej povahy |
17. Poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu, prevádzkovanie výdajne stravy |
18. Poskytovanie služieb osobného charakteru |
19. Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov |
20. Čistiace a upratovacie služby |
21. Verejné obstarávanie |
22. Oprava osobných potrieb a potrieb pre domácnosť |
23. Poskytovanie sociálnych služieb |
24. Prenájom nehnuteľností spojený s poskytovaním iných než základných služieb spojených s prenájmom |
25. Prenájom, úschova a požičiavanie hnuteľných vecí |
26. Vydavateľská činnosť, polygrafická výroba a knihárske práce |
ŠTATUTÁRNY ORGÁN: konatelia |
Meno a priezvisko: Ing. Peter Šrůtek, Bydlisko: Názov ulice/verejného priestranstva a orientačné číslo (príp. súpisné číslo): Sv. Vincenta 2, Názov obce: Bratislava, PSČ: 821 03 , Dátum narodenia: 10.06.1968, Deň vzniku funkcie: 03.12.2008 |
Meno a priezvisko: Mgr. Silvia Krajčírová Švecová, Bydlisko: Názov ulice/verejného priestranstva a orientačné číslo (príp. súpisné číslo): Podzáhradná 12285/2, Názov obce: Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, PSČ: 821 07 , Dátum narodenia: 30.01.1980, Deň vzniku funkcie: 03.12.2008 |
Spôsob konania štatutárneho orgánu v mene spoločnosti s ručením obmedzeným: V mene spoločnosti sú oprávnení konať a za spoločnosť aj podpisovať dvaja konatelia vždy pokiaľ ide o právne úkony zaväzujúce spoločnosť vo výške nad 300.000.-Sk ( slovom tristotisíc slovenských korún ). V prípadoch do 300.000.-Sk ( slovom tristotisíc slovenských korún ) konajú konatelia v mene spoločnosti samostatne. |
SPOLOČNÍCI |
Meno a priezvisko: Ing. Peter Šrůtek, Bydlisko: Názov ulice/verejného priestranstva a orientačné číslo (príp. súpisné číslo): Sv. Vincenta 5849/2, Názov obce: Bratislava - mestská časť Ružinov, PSČ: 821 03 , Dátum narodenia: 10.06.1968 |
Výška vkladu: 3 320,000000 EUR, Rozsah splatenia: 3 320,000000 EUR |
Meno a priezvisko: Mgr. Silvia Krajčírová Švecová, Bydlisko: Názov ulice/verejného priestranstva a orientačné číslo (príp. súpisné číslo): Podzáhradná 12285/2, Názov obce: Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, PSČ: 821 07 , Dátum narodenia: 30.01.1980 |
Výška vkladu: 3 320,000000 EUR, Rozsah splatenia: 3 320,000000 EUR |
VÝŠKA ZÁKLADNÉHO IMANIA: 6 640,000000 EUR |
ROZSAH SPLATENIA ZÁKLADNÉHO IMANIA: 6 640,000000 EUR |
ĎALŠIE PRÁVNE SKUTOČNOSTI |
INÉ ĎALŠIE PRÁVNE SKUTOČNOSTI |
1. Spoločnosť bola založená spoločenskou zmluvou zo dňa 4.11.2008 a dodatku č. 1 zo dňa 25.11.2008 v zmysle príslušných ustanovení z.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení. |
2. Zápisnica zo zasadnutia valného zhromaždenia spoločnosti zo dňa 12.10.2012. |
|