|
Mgr. Andrea Šperková, so sídlom kancelárie Andreja Hlinku 3118, 022 01 Čadca, správca konkurznej podstaty úpadcu Mário Matušný, nar. 17.01.1992, bytom Dlhá 16, 010 09 Žilina - Bytčica, podnikajúci pod obchodným menom: Mário Matušný POWER TDI.Sk, s miestom podnikania Dlhá 16/11, 010 09 Žilina, IČO: 47 914 033, vyhlasuje podľa ustanovenia § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“) a v súlade s uznesením Okresného súdu Žilina č. k. 1K/6/2023-302 zo dňa 19.11.2024, 3. kolo ponukového konania na speňaženie majetku úpadcu zaradeného do všeobecnej podstaty. Predmetom speňažovania je nasledovný majetok úpadcu zapísaný do všeobecnej podstaty: Položka č. 2 Motorové vozidlo: Volkswagen Passat VIN: WVW2223BZWPO52031 EČV: bez ečv Druh vozidla: osobné Farba: strieborná Rok výroby: 1996 Počet najazdených km: 259 907 km Stav vozidla: Vozidlo je nepojazdné. Bez STK/EK, dočasne odhlásené. Je nevyhnutná výmena brzdového systému (kotúče/platničky). Sťahovací mechanizmus okna (strana vodiča) poškodený. Chýba riadiaca páka a autorádio. Vozidlo bolo približne 3 roky nejazdené. Spoluvlastnícky podiel: 1/1 Súpisná hodnota: 1.000,00 eur. Podmienky ponukového konania:
- Záujemcovia sú povinní predložiť záväznú ponuku na kúpu majetku v zalepenej obálke alebo do elektronickej dátovej schránky správcu s označením „ZÁVÄZNÁ PONUKA: 1K/6/2023 - pol.č.2 - NEOTVÁRAŤ“ na adrese: Mgr. Andrea Šperková, Andreja Hlinku 3118, 022 01 Čadca tak, aby bola doručená najneskôr do desiatich (10) kalendárnych dní odo dňa nasledujúceho po dni zverejnenia tejto ponuky v Obchodnom vestníku do 14:00 hod. V prípade, ak 10. deň pripadne na deň pracovného voľna, za 10. deň sa považuje najbližší pracovný deň.
- Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada. Ponuka musí byť určitá, zrozumiteľná, musí obsahovať všetky vyžadované náležitosti a musí byť podpísaná oprávnenou osobou záujemcu.
- Ponúkaná kúpna cena nesmie byť nižšia ako je 50% súpisovej hodnoty.
- V prípade rovnosti ponúknutej ceny sa kupujúcim stane záujemca, o ktorom rozhodne správca žrebom v zmysle.
- Na ponuky doručené správcovi po lehote alebo ponuky, ktoré nebudú obsahovať všetky požadované náležitosti správca nebude prihliadať.
- Záujemcovia nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou v ponukovom konaní. Všetky náklady spojené s nadobudnutím majetku z konkurznej podstaty znáša nadobúdateľ.
- Otváranie obálok sa uskutoční v lehote do piatich (5) pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
- Správca uzatvorí s úspešným záujemcom kúpnu zmluvu po súhlase príslušného orgánu. Kúpna cena bude splatná pri podpise zmluvy. V prípade, že záujemca, ktorého predložená ponuka bola vyhodnotená ako najvýhodnejšia, tento kúpnu zmluvu v určenej lehote z dôvodu na strane záujemcu so správcom neuzavrie, záujemca je povinný strpieť prepadnutie 20 % ním zloženej zálohy na kúpnu cenu v prospech konkurznej podstaty titulom zmluvnej pokuty.
- Oznámenie výsledkov ponukového konania odošle správca len tomu záujemcovi, ktorého ponuka bola správcom vyhodnotená ako víťazná.
- V lehote desiatich (10) pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy s úspešným záujemcom vráti správca neúspešným záujemcom nimi zložené zálohy na kúpne ceny.
- Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky a má právo kedykoľvek bez uvedenia dôvodu zrušiť ponukové konanie.
- Správca nezodpovedá za stav predmetu predaja a neposkytuje garanciu. Záujemca svojou účasťou v ponukovom konaní, ako i svojím podpisom v Kúpnej zmluve výslovne potvrdí, že bol zo strany správcu na tieto skutočnosti upozornený, o všetkých možných následkoch bol riadne poučený a s týmto vedomím sa slobodne zúčastňuje ponukového konania a slobodne uzatvára kúpnu zmluvu. Záujemca nie je z vyššie uvedeného oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť ani požadovať prípadnú náhradu akejkoľvek škody.
- O bližšie informácie môže záujemca požiadať správcu e-mailom na adrese: eubankrupt@gmail.com alebo telefonicky na čísle 0948191292.
Záväzná ponuka musí obsahovať:
- Podrobné označenie záujemcu, a to uvedením obchodného mena, sídla, IČO, IČ DPH, určenia zápisu v zákonnom registri, u fyzických osôb meno, priezvisko, miesto podnikania, IČO, zápis v príslušnom zákonnom registri, telefonický a e-mailový kontakt na záujemcu, prípadne osobu, oprávnenú konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba;
- Označenie predmetu kúpy;
- Návrh kúpnej ceny v eurách, ktorá musí byť minimálne vo výške 50% súpisovej hodnoty;
- Číslo účtu záujemcu, na ktorý mu má byť vrátená zložená záloha v prípade neúspechu v ponukovom konaní;
- Vyhlásenie záujemcu, že súhlasí s podmienkami ponukového konania bez výhrad a v plnom rozsahu;
- Súhlas záujemcu s tým, že si nebude nárokovať akékoľvek úroky alebo iné príslušenstvo zo zloženej zábezpeky počas trvania ponukového konania až do jej vrátenia prípadne započítania do kúpnej ceny;
- Čestné prehlásenie záujemcu, že voči dlžníkovi nemá žiadne záväzky;
- Dátum a podpis záujemcu, prípadne osoby oprávnenej konať v mene záujemcu, ak je záujemcom právnická osoba.
- Musí byť vyhotovená písomne v slovenskom jazyku.
Prílohou záväznej ponuky budú:
- V prípade právnickej osoby / FO podnikateľa: Originál alebo úradne overenú kópiu výpisu z obchodného alebo iného zákonného registra, nie staršieho ako jeden mesiac. V prípade, že ponuku podáva fyzická osoba- nepodnikateľ: úradne osvedčenú fotokópiu dokladu totožnosti;
- Potvrdenie o zaplatení zálohy vo výške 50 % sumy súpisovej hodnoty predmetu speňažovania na účet správcu, č. ú. IBAN: SK97 8330 0000 0022 0124 6022. Správa pre prijímateľa / poznámka: 1K/6/2023. Záloha musí byť pripísaná na účte Správcu najneskôr posledný deň na predkladanie ponúk.
Mgr. Andrea Šperková správca úpadcu
|