|
Oznámenie o ponukovom konaní UBC 2020, k. s., so sídlom kancelárie Rybáreň 6837/4, 934 01 Levice, značka správcu: S2009, ako správca konkurznej podstaty úpadcu : STABAC spol. s r. o. v konkurze, sídlo Svätovavrinecká 13920/10, 831 01 Bratislava - mestská časť Nové Mesto, IČO: 31 428 568, zapísaný v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III., oddiel: Sro, vložka číslo: 178494/B (ďalej len ako „Úpadca“), týmto v zmysle § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „ZKR“) vyhlasuje I. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku Úpadcu patriaceho do všeobecnej konkurznej podstaty – predaj peňažných pohľadávok Úpadcu. I. Predmet ponukového konania : Predmetom speňaženia sú peňažné pohľadávky úpadcu STABAC spol. s r. o. v konkurze, sídlo Svätovavrinecká 13920/10, 831 01 Bratislava - mestská časť Nové Mesto, IČO: 31 428 568, uvedené v súpise všeobecnej konkurznej podstaty úpadcu zverejnenom v Obchodnom vestníku č. 139/2024 zo dňa 19.07.2024 pod zn. K039252. Peňažné pohľadávky sa speňažujú ako celok v jednom balíku.
Súpisová položka | Označenie dlžníka | Právny dôvod vzniku pohľadávky | Číslo FA | Dátum splatnosti FA | Istina | Súpisová hodnota |
1 | I.T.R. s.r.o., Trnavská 94, 040 11 Košice - mestská časť Západ | neuhradenie faktúry za dodanie tovaru na základe kúpnej zmluvy | O/14/098 | 20.12.2014 | 1 086,00 EUR | 0,00 EUR |
2 | NEVITEL, a.s., Hlavná 4240/65, 929 01 Dunajská Streda | neuhradenie faktúry za dodanie tovaru na základe kúpnej zmluvy | O/18/027 | 13.8.2018 | 250,56 EUR | 0,00 EUR |
3 | Csaba Veres - SHR, Salka č. 409, 943 61 Salka | neuhradenie faktúry za dodanie tovaru na základe kúpnej zmluvy | O/21/017 | 27.5.2021 | 624,37 EUR | 624,37 EUR |
4 | Európske zoskupenie územnej spolupráce Pons Danubii, s ručením obmedzeným, Nám. gen. Klapku 1/1, 94505 Komárno | neuhradenie faktúry za dodanie tovaru na základe Zmluvy o dielo | - | 10.12.2023 | 14 759,99 EUR | 14 759,99 EUR |
5 | BA Round Slovakia s.r.o., Klincová 37/B 821 08 Bratislava | neuhradenie faktúry za dodanie tovaru na základe kúpnej zmluvy | O/14/067 | 25.7.2014 | 426,72 EUR | 0,00 EUR |
6 | Unistav Nové Zámky s.r.o., Poľovnícka 23A 940 01 Nové Zámky | neuhradenie faktúry za dodanie tovaru na základe kúpnej zmluvy | O/19/066 | 31.10.2019 | 535,90 EUR | 535,90 EUR |
7 | iConstruct s.r.o., Darányiho 631/37 945 01 Komárno | neuhradenie faktúry za dodanie tovaru na základe kúpnej zmluvy | - | 23.8.2023 | 676,37 EUR | 676,37 EUR |
(ďalej len ako „Predmet speňaženia“). II. Všeobecné podmienky ponukového konania:
- Záujemcovia o kúpu Predmetu speňaženia (ďalej len „Účastníci ponukového konania“) môžu predkladať ponuky v zalepených obálkach s nápisom „Ponukové konanie STABAC - neotvárať“ v lehote 30 dní odo dňa zverejnenia oznámenia o konaní verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku. Oznámenie o vyhlásení ponukového konania sa v zmysle § 199 ods. 9 ZKR považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku SR;
- V lehote 30 dní od zverejnenia oznámenia o vyhlásení ponukového konania musia byť ponuky skutočne doručené správcovi na adresu UBC 2020, k.s., Tamaškovičova 2742/17, 917 01 Trnava, Slovenská republika. Ponuky musia byť predložené v slovenskom jazyku.
- Otváranie obálok uskutoční Správca do 3 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po otvorení obálok Správca spíše zápisnicu a výsledky predloží súdu ako veriteľskému výboru. Správca je oprávnený odmietnuť každú ponuku aj bez udania dôvodu. Prijatie ponuky podlieha schváleniu súdu ako veriteľskému výboru.
- Ponuka musí obsahovať:
- nezameniteľné označenie Účastníka ponukového konania (pri fyzickej osobe nepodnikateľovi ponuka musí obsahovať meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, vlastnoručný podpis fyzickej osoby, fotokópiu preukazu totožnosti; pri právnickej osobe obchodné meno, sídlo, IČO, výpis z obchodného registra alebo iného registra nie starší ako 3 mesiace, podpis štatutárneho zástupcu spôsobom uvedeným vo výpise z obchodného registra alebo iného registra; pri fyzickej osobe podnikateľovi meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, vlastnoručný podpis fyzickej osoby podnikateľa, fotokópiu preukazu totožnosti a výpis zo živnostenského registra nie starší ako 3 mesiace)
- označenie a dokumenty preukazujúce konečného užívateľa výhod účastníka ponukového konania
- čestné vyhlásenie o tom, že na majetok Účastníka ponukového konania nebolo začaté reštrukturalizačné konanie, ani povolená reštrukturalizácie, ani vyhlásený konkurz
- čestné vyhlásenie o tom, že Účastník ponukového konania nie je v likvidácií
- čestné vyhlásenie o tom, že voči Účastníkovi ponukového konania nie je začaté exekučné konanie, ani iné obdobné vykonávacie konanie
- čestné vyhlásenie o tom, že Účastník ponukového konania neodvolateľné súhlasí so všetkými podmienkami tohto verejného ponukového konania
- bankové údaje (názov banky, číslo účtu vo forme IBAN, BIC/SWIFT)
- ponúkanú kúpnu cenu v EUR (slovom aj číselne)
- dátum a podpis účastníka ponukového konania resp. osoby oprávnenej konať v jeho mene.
- Podmienkou prístupu záujemcu k informáciám o súbore pohľadávok je uzatvorenie dohody o mlčanlivosti.
- Podmienkou účasti vo verejnom ponukovom konaní je zloženie zálohy vo výške 1.000,- EUR Účastníkom ponukového konania na účet Správcu vedený vo FIO Banka, a.s., pobočka zahraničnej banky, IBAN: SK33 8330 0000 0028 0205 6929, SWIFT(BIC): FIOZSKBAXXX, variabilný symbol: 3172024, s poznámkou: „zaloha VPK STABAC“. Ak záloha podľa predchádzajúcej vety nebude v plnom rozsahu zložená na uvedený účet najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk, Správca nebude na ponuku prihliadať. Neúspešným Účastníkom ponukového konania bude záloha vrátená bezhotovostným prevodom na účet uvedený v ponuke do 5 dní odo dňa oznámenia výsledkov ponukového konania. Úspešný Účastník ponukového konania po podpise kúpnej zmluvy uhradí ponúknutú kúpnu cenu zníženú o zloženú zálohu.
- Správca oznámi výsledky ponukového konania všetkým Účastníkom ponukového konania písomne do 10 dní odo dňa otvárania obálok.
- Do 30 dní odo dňa oznámenia výsledkov ponukového konania zašle Správca úspešnému Účastníkovi ponukového konania návrh kúpnej zmluvy podpísaný Správcom s určením lehoty, do ktorej je úspešný Účastník ponukového konania povinný kúpnu zmluvu podpísať. Nepodpísanie kúpnej zmluvy v stanovenej lehote má za následok neuzavretie kúpnej zmluvy, a teda zmarenie verejného ponukového konania.
- Záujemcovia o bližšie informácie o predmete speňažovania môžu správcu kontaktovať e-mailom na adrese office@ubc2020.sk, do predmetu správy je nutné uviesť „VPK STABAC“.
V Leviciach, dňa 29.10.2024 UBC 2020, k. s. správca úpadcu
|