Profesionálna správcovská kancelária, k.s., so sídlom Námestie slobody 28, 811 06 Bratislava – mestská časť Staré Mesto, IČO: 46 333 908, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sr, vložka č.: 1062/B, zapísaná v Zozname správcov vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR, značka správcu: S 1565, správca úpadcu: K & M, a.s., so sídlom J. Rumana 7/41, 031 80 Liptovský Mikuláš, IČO: 36 393 380 (ďalej aj ako len „Úpadca“), vyhlasuje v súlade s uloženým záväzným pokynom zabezpečeného veriteľa a s ust. § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“), III. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku patriaceho do oddelenej podstaty Úpadcu.
- Predmet speňaženia
Predmetom speňaženia je majetok zapísaný do súpisu oddelenej podstaty, konkrétne súpisové zložky majetku:
Typ súpisovej zložky: | Hnuteľná vec |
SZM č. | Názov | Stav opotrebovanosti | Súpisová hodnota (EUR) | Dátum zapísania | Dôvod zapísania |
19. | Nákladné vozidlo - FIAT DUCATO 2.3 JTD, EČV: LM159CC, VIN: ZFA25000002189284, rok výroby 2012, | Používané | 9000 | 3.7.2023 | § 67 ods. 1 písm. a) ZKR |
20. | Osobné vozidlo ŠKODA OCTAVIA, EČV: LM065CG, VIN: TMBHT61Z9D2137684, rok výroby 2013 | Používané | 11000 | 3.7.2023 | § 67 ods. 1 písm. a) ZKR |
(ďalej len „Predmet speňaženia“).
- Podmienky III. kola verejného ponukového konania
- Lehota na predloženie písomnej ponuky je 20 dní odo dňa zverejnenia tohto ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. V prípade, že koniec lehoty pripadne na deň pracovného pokoja alebo sviatok, predĺži sa koniec lehoty na najbližší pracovný deň do 15:00 hod.
- Záujemca je povinný zaslať aj zálohu na kúpnu cenu vo výške 1.000,- EUR na účet IBAN: SK47 8330 0000 0022 0291 8038 s poznámkou: Ponuka + „Meno a priezvisko záujemcu“. Záloha musí byť pripísaná na účet správy konkurznej podstaty do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, inak sa na ponuku záujemcu nebude prihliadať.
- Najnižšia prípustná výška ponuky záujemcu je pre prvé kolo stanovená vo výške 60% súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia.
- Je možné jednotlivé speňaženie Predmetu speňaženia.
- Záujemca bude povinný spolu s ponukou zaslať aj čestné vyhlásenie o tom, že nemá pohľadávky voči Úpadcovi.
- Záujemca je povinný znášať všetky náklady na prevoz Predmetu speňaženia, evidenčné zmeny na dopravnom inšpektoráte a všetky ostatné náklady za účelom nadobudnutia vlastníctva k Predmetu speňaženia Úpadcu.
- Obhliadka majetku sa uskutoční na základe dohody záujemcu so Správcom.
- Víťazom tohto ponukového konania sa stane záujemca, ktorý splní všetky podmienky verejného ponukového konania a predloží najvyššiu ponuku na kúpnu cenu.
- Záujemca, ktorého určí príslušný orgán ako víťazného, ktorý odmietne uzavrieť kúpnu zmluvu za účelom nadobudnutia Predmetu speňaženia bude povinný uhradiť v prospech konkurznej podstaty zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR. Na tieto účely bude na zmluvnú pokutu započítaná zložená záloha na kúpnu cenu.
- Príslušný orgán má právo odmietnuť ktorúkoľvek ponuku, a to aj bez udania dôvodu.
- Správca si vyhradzuje právo toto ponukového konanie kedykoľvek aj bez udania dôvodu zrušiť.
- Na neúplné ponuky, alebo ponuky doručené po lehote sa nebude prihliadať.
Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať telefonicky u správcu, na tel. č.: +421 917 323 277, prípadne mailom na adrese: psk@psk-ks.sk.
- Obsah ponuky a miesto na predkladanie ponúk
Ponuky na odkúpenie Predmetu speňaženia sa predkladajú v zalepenej obálke viditeľne označenej nápisom „K & M, a.s.– VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE - NEOTVÁRAŤ“ na adrese správcovskej kancelárie správcu: Sládkovičova 6, 010 00 Žilina.
Ponuka musí obsahovať:
- Identifikácia záujemcu v prípade fyzickej osoby: meno a priezvisko, dátum narodenia, trvalé bydlisko, email a telefónne číslo, v prípade právnickej osoby: obchodné meno, sídlo, IČO, email a telefónne číslo na osobu oprávnenú konať v mene právnickej osoby;
- Presné vymedzenie Predmetu speňaženia, o ktorý má záujemca záujem tak, aby bolo možné ho jednoznačne identifikovať;
- Návrh kúpnej ceny v eurách (€) s rozlíšením na kúpnu cenu s DPH a na kúpnu cenu bez DPH;
- Vyhlásenie o tom, že záujemca nemá voči úpadcovi žiadne záväzky;
- Vyhlásenie o tom, že záujemca súhlasí s podmienkami tohto ponukového konania;
- Označenie čísla účtu, na ktorý Správca vráti záujemcom zložené zálohy v prípade neúspechu ich ponúk;
- Doklad preukazujúci totožnosť, ktorým u záujemcu - fyzickej osoby je neoverená kópia občianskeho preukazu či cestovného dokladu a u záujemcov - právnických osôb je to výpis z príslušného registra podľa osobitného predpisu, ktorý nebude starší ako 3 mesiace a u záujemcov – fyzickej osoby podnikateľa výpis zo živnostenského registra, ktorý nebude starší ako 3 mesiace.
- Ponuka musí byť datovaná a podpísaná oprávnenou osobou.
Záujemca je oprávnený do verejného ponukového konania predložiť len jednu ponuku, pričom raz predloženú ponuku nemožno viac meniť ani vziať späť. Ponuka musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v tomto ozname o vyhlásení verejného ponukového konania.
Ponuka musí byť napísaná v slovenskom alebo v českom jazyku.
- Termín a miesto otvárania obálok
Otvorenie predložených obálok s ponukami na odkúpenie Predmetu speňaženia uskutoční správca do 3 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v sídle správcu, pričom o tom vyhotoví úradný záznam.
- Lehota na vyhodnotenie ponúk
Správca vypracuje písomné vyhodnotenie doručených ponúk bez zbytočného odkladu po obdržaní záväzného pokynu príslušného orgánu.
Správca vyhodnotí predložené ponuky komplexne s ohľadom na príslušné ustanovenia ZKR a záväzný pokyn príslušného orgánu Úpadcu, o čom vyhotoví úradný záznam.
Správca konkurznej podstaty vyrozumie všetkých záujemcov o výsledku verejného ponukového konania v lehote 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyjadrenia príslušného orgánu Správcovi, a to buď písomne, elektronicky alebo telefonicky.
JUDr. Róbert Száraz, komplementár spoločnosti
Profesionálna správcovská kancelária, k. s., správca Úpadcu