|
Mgr. Jozef Maruniak, správca konkurznej podstaty dlžníka Ing. Milan Pavlík, nar. 18.12.1963, trvalý pobyt: Štefániková 890/33, 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto (ďalej len „Dlžník“), v súlade s ustanovením § 167p zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“) vyhlasuje tretie kolo verejného ponukového konania na predaj jednotlivých súpisových zložiek majetku Dlžníka, zapísaných do súpisu ako súpisové zložky č. 1 až č. 4 (zverejnené v Obchodnom vestníku č. 98/2024 zo dňa 22.05.2024). I. Popis majetku Predmetom verejného ponukového konania je nasledovný majetok:
Číslo | Popis |
1 | Obchodný podiel v spoločnosti SIGNUM GROUP s.r.o., Radlinského 10, 811 07 Bratislava IČO: 31 401 252 v nominálnej hodnote 6.640 €, ktorému zodpovedá 100 % podiel na spoločnosti. |
2 | Obchodný podiel v spoločnosti Healthy & Safe, s.r.o., Radlinského 10, 811 07 Bratislava IČO: 35 727 969 v nominálnej hodnote 6.640 €, ktorému zodpovedá 100 % podiel na spoločnosti. |
3 | Pohľadávka voči spoločnosti CENTRAL EUROPE INVESTMENT, s.r.o., Radlinského 10, 811 07 Bratislava, IČO: 36 780 251 z titulu nároku na vyplatenie vyrovnacieho podielu podľa § 61 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník vo výške 2.103,00 € (nominálna hodnota). |
4 | Pohľadávka voči spoločnosti LINE 1, s.r.o., Radlinského 10, 811 07 Bratislava, IČO: 35 841 257 z titulu nároku na vyplatenie vyrovnacieho podielu podľa § 61 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník vo výške 2.860.691,00 € (nominálna hodnota). |
II. Podmienky ponukového konania
- Doručením záväznej ponuky do kancelárie správcu sa záujemca zaväzuje v prípade, že jeho ponuka bude vyhodnotená ako úspešná, uzatvoriť so správcom zmluvu, ktorej predmetom bude odplatný prevod majetku v prospech úspešného záujemcu za cenu ponúknutú úspešným záujemcom.
- V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzatvoriť zmluvu v lehote určenej správcom, alebo inak zmarí proces speňažovania, zložená záloha prepadne v prospech konkurznej podstaty.
- Úspešný záujemca bude znášať všetky náklady spojené s podpisom zmluvy ako aj ostatné náklady spojené s prevodom majetku.
III. Náležitosti ponuky Záväzná ponuka musí obsahovať:
- riadnu identifikáciu majetku zhodnú s označením, ktoré je uvedené v oznámení o vyhlásení verejného ponukového konania;
- označenie záujemcu o kúpu (v prípade právnických osôb a fyzických osôb - podnikateľov: obchodné meno, sídlo, IČO alebo iný identifikačný údaj, označenie štatutárneho orgánu a v prípade fyzických osôb meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, rodné číslo) a kontaktné údaje záujemcu (e-mail, telefónne číslo);
- predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu alebo totožnosť záujemcu: právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ výpisom z príslušného registra a fyzická osoba – nepodnikateľ fotokópiou občianskeho preukazu;
- návrh ceny, ktorý nesmie byť nižší ako stanovená minimálna cena;
- predloženie dokladu preukazujúceho zaplatenie zálohy za celú ponúknutú cenu;
- uvedenie bankového spojenia na účel vrátenia zálohy na ponúknutú cenu pre prípad, že ponuka bude vyhodnotená ako neúspešná;
- vyhlásenie, že záujemca súhlasí s podmienkami ponukového konania;
- podpis záujemcu.
IV. Cena a spôsob úhrady
- Minimálna ponúknutá cena za jednotlivú súpisovú zložku majetku nesmie byť nižšia ako 300,00 €.
- Záujemca je povinný zároveň so záväznou ponukou zložiť zálohu na celú ponúknutú cenu v prospech účtu IBAN: SK76 0200 0000 0039 6866 0653, vedený vo VÚB, a.s., do správy pre prijímateľa je potrebné uviesť: „24OdK/19/2023 – VPK - priezvisko/obchodné meno záujemcu“.
- Na ponuky, pri ktorých nebude zložená záloha na celú ponúknutú cenu, sa nebude prihliadať.
V. Spôsob a termín predkladania ponúk
- Záväzné ponuky záujemcov na uzavretie zmluvy musia byť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk doručené buď do elektronickej schránky správcu alebo v listinnej podobe na adresu kancelárie správcu Mgr. Jozef Maruniak, so sídlom kancelárie Konventná 6, 811 03 Bratislava, Slovenská republika, v zalepenej obálke označenej nápisom „Záväzná ponuka 24OdK/19/2023 – VPK – NEOTVÁRAŤ“.
- Lehota na podávanie záväzných ponúk je 10 kalendárnych dní odo dňa nasledujúceho po dni zverejnenia oznámenia o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku. Na záväzné ponuky doručené po uplynutí lehoty sa nebude prihliadať.
- Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť.
VI. Vyhodnotenie ponúk
- Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční do 5 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na podávanie záväzných ponúk. O výsledku vyhodnotenia ponúk bude správca informovať všetkých záujemcov ponukového konania. Ako úspešný bude vyhodnotený návrh na uzavretie zmluvy s najvyššou ponúknutou cenou. Neúspešným záujemcom sa zložená záloha na ponúknutú cenu vráti spôsobom, ktorý písomne oznámili správcovi, a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.
- V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzatvoriť zmluvu o prevode v lehote určenej správcom, alebo inak zmarí proces speňažovania, úspešným záujemcom ponukového konania sa stane ďalší záujemca v poradí. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
- Správca je oprávnený odmietnuť zjavne neprimeranú ponuku. Záväzné ponuky podané v rozpore s podmienkami verejného ponukového konania budú z verejného ponukového konania vylúčené.
- Správca si vyhradzuje právo všetky predložené ponuky odmietnuť alebo ponukové konanie zrušiť bez uvedenia dôvodu.
Mgr. Jozef Maruniak
|