Obchodný vestník 125/2024 Konkurzy a reštrukturalizácie Deň vydania: 28.06.2024
K035624
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Horník Kamil
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Báb 258, 951 34 Báb
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 01.08.1969
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Tomáš Pintér
Sídlo správcu: Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno
Spisová značka správcovského spisu: 23OdK/66/2024 S293
Príslušný konkurzný súd: Okresný súd Nitra
Spisová značka súdneho spisu: 23OdK/66/2024
Druh podania: Oznámenia súvisiace so speňažovaním  majetku podliehajúceho
konkurzu

JUDr. Tomáš Pintér, správca dlžníka úpadcu : Kamil Horník, nar. 01.08.1969, trvalý pobyt Veľký Báb 258, 951 34 Báb, podnikajúceho pod obchodným menom: Kamil Horník, miesto podnikania Veľký Báb 258, 951 34 Báb, IČO: 33 646 244, (ďalej len „Dlžník"), v súlade s  § 167p zákona č. 7/2005 Z. z.  o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov „ZKR“ vyhlasujem I. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku zahrnutého do súpisu majetku všeobecnej konkurznej podstaty a to majetok všeobecnej podstaty zverejnený v OV č. 122/2024 dňa 25.06.2024.

Súpisová položka majetku por. č. 1: Hnuteľná Vec, Popis: Nákladné  vozidlo značky PEUGEOT PARTNER, Druh:  osobné motorové vozidlo / N1, Evidenčné číslo: NR416KG, výrobné číslo  VIN VF3GJ9HWC8N037495, rok výroby: 14.8.2008, Stav opotrebovanosti: používaný,  opotrebovaný, Spoluvlastnícky podiel úpadcu: 1/1, súpisová hodnota : 1500,- Eur

Súpisová hodnota (aj mena): 1 500,00 EUR

(ďalej spolu ako „Predmet speňažovania“)

Podmienky verejného ponukového konania:

1.         Jedná sa o 1. kolo verejného ponukového konania Predmetu speňažovania

2.         Záujemcovia -fyzické osoby -  o kúpu predmetu speňažovania, môžu ponuky zasielať elektronickou cestou, aj  na adresu sídla správcu – Hadovská cesta 870, 945 01  Komárno - v zalepených obálkach s nápisom „ Kamil Horník VPK“  Záujemcovia právnické osoby, zasielajú ponuky elektronickou cestou na číslo schránky správcu: Správca – Pintér Tomáš, JUDr., E0006172222. Na podávanie ponúk je určených desať (10) kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznámenia o konaní verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku (čas zverejnenia sa spravuje § 199 ods. 9 ZKR). V lehote podľa predchádzajúcej vety musí byť ponuka skutočne doručená správcovi, nielen podaná na pošte. Minimálna výška ponuky  je stanovená na sumu 1 500,- eur

3.         Podmienkou účasti vo verejnom ponukovom konaní je zloženie ponúknutej kúpnej ceny v plnom rozsahu záujemcom na účet správcu vedený vo VÚB, a.s., IBAN SK69 0200 0000 0040 0407 6158. Ak záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu nebude v plnom rozsahu zložená na účet správcu najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie ponúk, na ponuku sa neprihliada.

4.         Otváranie obálok uskutoční správca do piatich (5) dní od skončenia lehoty na podávanie ponúk. Správca oznámi výsledky ponukového konania účastníkom ponukového konania písomne do piatich (5) dní od dátumu otvárania obálok. Úspešným účastníkom je účastník, ktorý ponúkne najvyššiu ponuku. V prípade rovnosti ponúk rozhodne žreb správcu.

5.         Úspešnému účastníkovi ponukového konania správca zašle návrh kúpnej zmluvy podpísaný správcom s určením lehoty, do ktorej je úspešný účastník verejného ponukového konania povinný kúpnu zmluvu podpísať. Nepodpísanie kúpnej zmluvy v stanovenej lehote alebo jej podpísanie s výhradami zo strany úspešného účastníka verejného ponukového konania má za následok neuzavretie kúpnej zmluvy a teda zmarenie verejného ponukového konania.

6.         Predmet speňažovania sa bude predávať v stave „ako stojí a leží“ a kupujúci si nebude môcť uplatňovať akékoľvek nároky proti správcovi a/alebo proti podstate.

7.         Právo úspešného účastníka na uzavretie kúpnej zmluvy k Predmetu speňažovania je podmienené tým, že oprávnená osoba nezrealizuje svoje právo vykúpiť majetok z konkurznej podstaty podľa § 167r ods. 2 ZKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní do desiatich (10) dní od skončenia ponukového konania, t. j. od dátumu otvárania obálok.

8.         Neúspešným účastníkom bude záloha vrátená bezhotovostným prevodom na účet do piatich (5) dní od dátumu otvárania obálok. Ak oprávnená osoba zrealizuje svoje právo podľa § 167r ods. 2 ZKR, záloha bude úspešnému účastníkovi vrátená do piatich (5) dní odo dňa vykúpenia Predmetu speňažovania oprávnenou osobou. Účastníci na tento účel v ponuke správcovi oznámia platobné údaje.

9.         Záujemcovia o bližšie informácie o Predmete speňažovania môžu správcu kontaktovať e-mailom na adrese pinter@akpinter.sk

JUDr. Tomáš Pintér, správca

 

 

Vydáva Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky podľa zákona č. 200/2011 Z. z. o Obchodnom vestníku
a o zmene a doplnení niektorých zákonov na svojom webovom sídle: www.justice.gov.sk
1