PONUKOVÉ KONANIE
Správca konkurznej podstaty dlžníka: Ivan Mudrák, nar. 11. 01. 1977, trvale bytom Kráľová 754/15, 962 01 Zvolenská Slatina, č. k. 7OdK/35/2022 týmto v súlade s ust. § 167p ods. 1 zákon č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vyhlasuje 2. kolo ponukového konania na predaj majetku tvoriaceho všeobecnú podstatu, a to konkrétne:
P.č. | Popis veci | Rok výroby | Stav opotrebovanosti | Spoluvl. podiel | Súpisová hodnota v Eur |
1. | Osobné vozidlo TOYOTA PICNIC, VIN: JT172CM1007002599, ev. č.: ZV148EO, červená metalíza tmavá, | 1999 | Pojazdné Stav počítadla prejdenej vzdialenosti: 501.000 km, Netesnosť motora /kvapká olej/, značná korózia karosérie, zlomený nárazník, zbiehavosť svetlometov po nehode – predný náraz. Korózia výfuku, zničený - nekompletný interiér, zlomené pérovanie na prednej náprave, vybité stabilizátory a čapy riadenia, skorodované disky, poškodený akumulátor, vôľa na kľukovej hriadeli, nefunkčná klimatizácia poškodený chladič po náraze. | 1/1 | 500,- Eur |
Spolu za najvyššiu ponuku.
Podmienky ponukového konania:
1. Záujemcovia svoje písomné ponuky doručia v lehote 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia ponukového konania v obchodnom vestníku (pričom ponukové konanie sa považuje za zverejnené nasledujúci deň po ich faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku) osobne alebo poštou na adresu správcu Mgr. et Mgr. Gabriela Turčáková, so sídlom kancelárie: Interpolis Office Center, Mgr. et Mgr. Gabriela Turčáková, správca, Partizánska cesta 6626/3, 974 01 Banská Bystrica v zalepených obálkach s označením: „PONUKA – 7OdK/35/2022 – NEOTVÁRAŤ“.
2. Obálka s ponukou musí obsahovať:
- presné označenie záujemcu (meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia a rodné číslo, ak je záujemcom fyzická osoba; obchodné meno, miesto podnikania a IČO, ak je záujemcom fyzická osoba podnikateľ; názov, sídlo a IČO, ak je záujemcom právnická osoba, e-mail, tel. číslo)
- špecifikácia majetku, o kúpu ktorého má záujemca záujem a výška ponúkanej kúpnej ceny v mene Euro,
- doklad o zaplatení zálohy na ponúknutú kúpnu cenu,
- číslo bankového účtu, na ktorý je správca povinný vrátiť zloženú zálohu na ponúknutú kúpnu neúspešnému záujemcovi alebo na ktorý sa má záujemcovi vrátiť zložená záloha na ponúknutú kúpnu cenu v prípade zrušenia ponukového konania zo strany správcu.
Prílohami ponuky musia byť:
- fotokópia dokladu totožnosti záujemcu, ak je záujemcom fyzická osoba alebo fyzická osoba podnikateľ,
- originál alebo overená kópia výpisu z obchodného alebo z iného zákonného registra záujemcu nie starší ako 3 mesiace, ak je záujemcom fyzická osoba podnikateľ alebo právnická osoba,
- čestné vyhlásenie záujemcu o tom, že nemá žiadne záväzky voči dlžníkovi.
Záujemca je povinný uhradiť zálohu na celú ponúknutú kúpnu cenu na bankový účet správcu číslo IBAN: SK03 1111 0000 0015 5843 3002 vedený v UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka Banská Bystrica. Pri úhrade zálohy záujemca uvedie ako variabilný symbol rodné číslo ak je záujemcom fyzická osoba-nepodnikateľ alebo IČO ak je záujemcom fyzická osoba-podnikateľ alebo právnická osoba. Ako správu (poznámku, informáciu) pre príjemcu treba uviesť „záloha Mudrák“. Záloha sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet dlžníka najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie ponúk.
3. Podmienkou akceptácie ponuky je doručenie ponuky záujemcu a zloženie zálohy na celú ponúknutú kúpnu cenu včas. Na ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z vyššie uvedených údajov alebo dokladov sa neprihliada. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky v prípade ich nevhodnosti alebo ponukové konanie zrušiť bez uvedenia dôvodu. V prípade ak dôjde k stretu ponúk podaním rovnakých najvyšších podaní dvoch alebo viacerých záujemcov, rozhodne žreb správcu.
4. Bližšie informácie ohľadom ponukového konania je možné získať na tel. čísle: 0948 100 253 alebo mailom: skp.turcakova@gmail.com, prípadne osobne v kancelárii správcu po dohode so správcom.
5. Otváranie obálok s ponukami a vyhodnotenie ponúk sa uskutoční do 3 pracovných dní od uplynutia lehoty na zasielanie ponúk v kancelárii správcu.
6. Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 7 kalendárnych dní odo dňa vyhodnotenia ponúk. V prípade, ak bude záujemca vyhodnotený ako úspešný v ponukovom konaní, je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu v lehote 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy správcu na uzavretie kúpnej zmluvy. V prípade, ak záujemca neuzatvorí v stanovenej lehote kúpnu zmluvu, zložená záloha prepadá v prospech konkurznej podstaty.
Mgr. et Mgr. Gabriela Turčáková, správca