|
Mgr. Jozef Maruniak, správca konkurznej podstaty úpadcu Freshgastro s. r. o., so sídlom Ferienčíkova 7, 811 08 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, IČO: 47 161 787 (ďalej len „Úpadca“), v súlade s ustanovením § 167p zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“) druhé kolo verejného ponukového konania na predaj súboru pohľadávok zapísaných do súpisu konkurznej podstaty ako súpisové zložky č. 7. až 11. (zverejnené v Obchodnom vestníku č. 36/2024 zo dňa 20.02.2024). I. Popis majetku Predmetom verejného ponukového konania sú nasledovné pohľadávky:
Číslo | Popis | Súpisová hodnota |
7 | Tomáš Kubinec - ZELENINÁRI v konkurze, Ladislava Sáru 423/2, 84105 Bratislava-Karlova Ves, IČO: 41635558. Právny dôvod: Zmluva o poskytnutí odborných poradenských služieb, marketingových služieb a sprostredkovanie obchodu za rok 2016. Istina 63.840,00 €. Dátum splatnosti 28.02.2017. | 1,00 € |
8 | TOMCAMP s. r. o., sídlo Potočná 7/1, 900 91 Limbach, IČO: 46 463 437. Právny dôvod Zmluva o poskytovaní služby pri zbere BRKO a oleja zo dňa 01.06.2020. FA č. 210100018. Istina 589,12 €. Príslušenstvo 110,69 €. Dátum splatnosti 27.10.2021. | 589,12 € |
9 | TOMCAMP s. r. o., sídlo Potočná 7/1, 900 91 Limbach, IČO: 46 463 437. Právny dôvod Zmluva o poskytovaní služby pri zbere BRKO a oleja zo dňa 01.06.2020. FA č. 210100020. Istina 819,72 €. Príslušenstvo 148,76 €. Dátum splatnosti 22.11.2021. | 819,72 € |
10 | TOMCAMP s. r. o., sídlo Potočná 7/1, 900 91 Limbach, IČO: 46 463 437. Právny dôvod Zmluva o poskytovaní služby pri zbere BRKO a oleja zo dňa 01.06.2020. FA č. 210100026. Istina 496,80 €. Príslušenstvo 85,38 €. Dátum splatnosti 30.12.2021. | 496,80 € |
11 | TOMCAMP s. r. o., sídlo Potočná 7/1, 900 91 Limbach, IČO: 46 463 437. Právny dôvod Zmluva o poskytovaní služby pri zbere BRKO a oleja zo dňa 01.06.2020. FA č. 210100028. Istina 293,11 €. Príslušenstvo 48,06 €. Dátum splatnosti 27.10.2021. | 293,11 € |
(ďalej len „Súbor pohľadávok“). II. Podmienky ponukového konania
- Doručením záväznej ponuky do kancelárie správcu sa záujemca zaväzuje v prípade, že jeho ponuka bude vyhodnotená ako úspešná, uzatvoriť so správcom zmluvu o postúpení pohľadávok, ktorej predmetom bude odplatný prevod Súboru pohľadávok v prospech úspešného záujemcu za cenu ponúknutú úspešným záujemcom.
- V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzatvoriť zmluvu o postúpení pohľadávok v lehote určenej správcom, alebo inak zmarí proces speňažovania Súboru pohľadávok, zložená záloha prepadne v prospech konkurznej podstaty.
- Úspešný záujemca bude znášať všetky náklady spojené s podpisom zmluvy ako aj ostatné náklady spojené s prevodom Súboru pohľadávok.
III. Náležitosti ponuky Záväzná ponuka musí obsahovať:
- riadnu identifikáciu Súboru pohľadávok zhodnú s označením, ktoré je uvedené v oznámení o vyhlásení verejného ponukového konania;
- označenie záujemcu o kúpu (v prípade právnických osôb a fyzických osôb - podnikateľov: obchodné meno, sídlo, IČO alebo iný identifikačný údaj, označenie štatutárneho orgánu a v prípade fyzických osôb meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, rodné číslo) a kontaktné údaje záujemcu (e-mail, telefónne číslo);
- predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu alebo totožnosť záujemcu: právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ výpisom z príslušného registra a fyzická osoba – nepodnikateľ fotokópiou občianskeho preukazu;
- návrh ceny, ktorý nesmie byť nižší ako stanovená minimálna cena;
- predloženie dokladu preukazujúceho zaplatenie zálohy za celú ponúknutú cenu;
- uvedenie bankového spojenia na účel vrátenia zálohy na ponúknutú cenu pre prípad, že ponuka bude vyhodnotená ako neúspešná;
- vyhlásenie, že záujemca súhlasí s podmienkami ponukového konania;
- podpis záujemcu.
IV. Cena a spôsob úhrady
- Minimálna ponúknutá cena nesmie byť nižšia ako 1.100,00 €.
- Záujemca je povinný zároveň so záväznou ponukou zložiť zálohu na celú ponúknutú cenu v prospech účtu IBAN: SK76 0200 0000 0039 6866 0653, vedený vo VÚB, a.s., do správy pre prijímateľa je potrebné uviesť: „81K/43/2023 – VPK1p - priezvisko/obchodné meno záujemcu“.
- Na ponuky, pri ktorých nebude zložená záloha na celú ponúknutú cenu, sa nebude prihliadať.
V. Spôsob a termín predkladania ponúk
- Záväzné ponuky záujemcov na uzavretie zmluvy musia byť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk doručené buď do elektronickej schránky správcu alebo v listinnej podobe na adresu kancelárie správcu Mgr. Jozef Maruniak, so sídlom kancelárie Konventná 6, 811 03 Bratislava, Slovenská republika, v zalepenej obálke označenej nápisom „Záväzná ponuka 81K/43/2023 – VPK1 – NEOTVÁRAŤ“.
- Lehota na podávanie záväzných ponúk je 10 kalendárnych dní odo dňa nasledujúceho po dni zverejnenia oznámenia o verejnom ponukovom konaní v Obchodnom vestníku Slovenskej republiky. Na záväzné ponuky doručené po uplynutí lehoty sa nebude prihliadať.
- Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť.
VI. Vyhodnotenie ponúk
- Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční do 5 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na podávanie záväzných ponúk. O výsledku vyhodnotenia ponúk bude správca informovať všetkých záujemcov ponukového konania. Ako úspešný bude vyhodnotený návrh na uzavretie zmluvy s najvyššou ponúknutou cenou. Neúspešným záujemcom sa zložená záloha na ponúknutú cenu vráti spôsobom, ktorý písomne oznámili správcovi, a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.
- V prípade, že úspešný záujemca odmietne uzatvoriť zmluvu o postúpení pohľadávky v lehote určenej správcom, alebo inak zmarí proces speňaženia Súboru pohľadávok, úspešným záujemcom ponukového konania sa stane ďalší záujemca v poradí. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.
- Správca je oprávnený odmietnuť zjavne neprimeranú ponuku. Záväzné ponuky podané v rozpore s podmienkami verejného ponukového konania budú z verejného ponukového konania vylúčené.
- Správca si vyhradzuje právo všetky predložené ponuky odmietnuť alebo ponukové konanie zrušiť bez uvedenia dôvodu.
Mgr. Jozef Maruniak
|