JUDr. Tomáš Pintér, správca dlžníka úpadcu : Magdaléna Cagáňová, nar. 15.03.1978, bytom 943 65 Bajtava 255, podnikajúci pod obchodným menom : Magdaléna Cagáňová, s miestom podnikania 943 65 Bajtava 255, IČO: 51 479 591, s ukončenou podnikateľskou činnosťou ku dňu 06.09.2023 (ďalej len „Dlžník"), v súlade s 167n ods.1 druhá veta a § 167p zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov „ZKR“ vyhlasujem I. kolo verejného ponukového konania na speňaženie majetku zahrnutého do súpisu majetku všeobecnej konkurznej podstaty a to majetok všeobecnej podstaty zverejnený v OV č. 24/2024 dňa 02.02.2024
(ďalej spolu ako „Predmet speňažovania“)
Podmienky verejného ponukového konania:
1. Jedná sa o 1. kolo verejného ponukového konania Predmetu speňažovania, speňažuje sa súbor majetku, alebo aj samostatne súpisové položky majetku
2. Záujemcovia -fyzické osoby - o kúpu predmetu speňažovania – majetkového podielu - môžu ponuky zasielať elektronickou cestou, aj na adresu sídla správcu – Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno - v zalepených obálkach s nápisom „ Magdaléna Cagáňová, nar. 15.03.1978, bytom 943 65 Bajtava 255,“ Záujemcovia právnické osoby, zasielajú ponuky elektronickou cestou na číslo schránky správcu: E0006172222. Na podávanie ponúk je určených desať (10) kalendárnych dní odo dňa zverejnenia oznámenia o konaní verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku (čas zverejnenia sa spravuje § 199 ods. 9 ZKR). V lehote podľa predchádzajúcej vety musí byť ponuka skutočne doručená správcovi, nielen podaná na pošte. Minimálna výška ponuky je stanovená vo výške 100% súpisovej hodnoty predmetu speňažovania.
3. Podmienkou účasti vo verejnom ponukovom konaní je zloženie ponúknutej kúpnej ceny v plnom rozsahu záujemcom na účet správcu vedený vo VÚB, a.s., IBAN SK69 0200 0000 0040 0407 6158. Ak záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu nebude v plnom rozsahu zložená na účet správcu najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie ponúk, na ponuku sa neprihliada.
4. Otváranie obálok uskutoční správca do piatich (5) dní od skončenia lehoty na podávanie ponúk. Správca oznámi výsledky ponukového konania účastníkom ponukového konania písomne do piatich (5) dní od dátumu otvárania obálok. Úspešným účastníkom je účastník, ktorý ponúkne najvyššiu ponuku. V prípade rovnosti ponúk rozhodne žreb správcu.
5. Úspešnému účastníkovi ponukového konania správca zašle návrh kúpnej zmluvy podpísaný správcom s určením lehoty, do ktorej je úspešný účastník verejného ponukového konania povinný kúpnu zmluvu podpísať. Nepodpísanie kúpnej zmluvy v stanovenej lehote alebo jej podpísanie s výhradami zo strany úspešného účastníka verejného ponukového konania má za následok neuzavretie kúpnej zmluvy a teda zmarenie verejného ponukového konania.
6. Predmet speňažovania sa bude predávať v stave „ako stojí a leží“ a kupujúci si nebude môcť uplatňovať akékoľvek nároky proti správcovi a/alebo proti podstate.
7. Právo úspešného účastníka na uzavretie kúpnej zmluvy k Predmetu speňažovania je podmienené tým, že oprávnená osoba nezrealizuje svoje právo vykúpiť majetok z konkurznej podstaty podľa § 167r ods. 2 ZKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní do desiatich (10) dní od skončenia ponukového konania, t. j. od dátumu otvárania obálok.
8. Neúspešným účastníkom bude záloha vrátená bezhotovostným prevodom na účet do piatich (5) dní od dátumu otvárania obálok. Ak oprávnená osoba zrealizuje svoje právo podľa § 167r ods. 2 ZKR, záloha bude úspešnému účastníkovi vrátená do piatich (5) dní odo dňa vykúpenia Predmetu speňažovania oprávnenou osobou. Účastníci na tento účel v ponuke správcovi oznámia platobné údaje.
9. Záujemcovia o bližšie informácie o Predmete speňažovania môžu správcu kontaktovať e-mailom na adrese pinter@akpinter.sk
JUDr. Tomáš Pintér, správca