Vyhlásenie ponukového konania
JUDr. Marek Radačovský, správca majetku úpadcu ENVISERVIS s.r.o., so sídlom: Dopravná 2, 040 13 Košice, IČO: 44 276 362, konkurzné konanie vedené na Okresnom súde Košice I pod sp. zn.: 31K/14/2019, v súlade s ust. § 92 ods. 1 písm. d) Zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade so záväzným pokynom uložený Uznesením Okresného súdu Košice I zo dňa 24.05.2023 sp. zn.: 31K/14/2019, týmto vyhlasuje ponukové konanie na speňaženie majetku patriaceho do súpisu všeobecnej podstaty zverejneným v Obchodnom vestníku SR č. 85/2023 zo dňa 04.05.2023 a to
Súpisová zložka majetku č. 2
Typ súpisovej zložky majetku: Peňažná pohľadávka
Celková suma: 12.500,- Eur s prísl. (istina vrátane budúcich priznaných trov konania v rozsahu 100 %)
Mena: EUR
Právny dôvod vzniku: Zmluvná pokuta za včasné nepodanie návrhu na vyhlásenie konkurzu (§ 11 ods. 2 ZKR)
Dlžník: Roland Kis, nar. 31.03.1989, trvale bytom Gyár utca 38, 3531 Miskolc, Maďarská republika
Deň zapísania majetku: 28.4.2023
Dôvod zapísania majetku: § 67 ods. 1 písm. a) ZKR
Súpisová hodnota majetku: 100,- Eur
Podmienky ponukového konania:
Tento majetok bude predané na základe kúpnej zmluvy záujemcovi, ktorého ponuka bude obsahovať najvyššiu ponúknutú kúpnu cenu. Záujemca je povinný vykonať úhradu ponúknutej kúpnej ceny vo výške 100% na účet správcu najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie záväzných ponúk a to na nasledovné číslo účtu: účet vedený v Tatra banka, a.s., IBAN: SK33 1100 0000 0026 2671 7133.
Lehota pre záujemcov na zasielanie ponúk je 15 dní, pričom táto začne plynúť odo dňa zverejnenia vyhlásenia ponukového konania v obchodnom vestníku.
Úspešnému záujemcovi bude pohľadávka predaná v celosti vrátane budúcich priznaných trov konania.
Ďalšie podmienky pre záujemcov na zasielanie ponúk sú nasledovné:
Záväzná ponuka záujemcu o kúpu ponúkaného majetku, musí byť v súlade so stanoveným podmienkami doručená správcovi v zalepenej obálke opatrenej výrazným označením ,,KONKURZ sp. zn. 31K/14/2019 - NEOTVÁRAŤ“.
Záväzné ponuky sú záujemcovia povinní zasielať alebo osobne doručiť na adresu kancelárie správcu majetku úpadcu JUDr. Marek Radačovský, správca, Žriedlová 3, 040 01 Košice.
Otváranie obálok a vyhodnotenie sa uskutoční do 7 dní po konaní ponukového konania.
Záväzná ponuka záujemcu musí obsahovať:
1/ označenie záujemcu
2/ označenie predmetu kúpy
3/ návrh kúpnej ceny
4/ aktuálny výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra záujemcu (originál alebo úradne overená fotokópia, nie staršie ako tri mesiace), u fyzických osôb fotokópia občianskeho preukazu alebo cestovného pasu 5/ doklad preukazujúci zaplatenie navrhovanej kúpnej ceny
6/ oznámenie bankového spojenia pre prípad vrátenia kúpnej ceny
Na záväzné ponuky doručené po uplynutí stanovenej lehoty na ich doručenie ako sa vyžaduje alebo na ponuky neobsahujúce vyššie uvedené náležitosti, sa nebude prihliadať. Záväznú ponuku zaslanú alebo doručenú správcovi nemožno meniť, dopĺňať, ani vziať späť a záujemca je ňou viazaný až do skončenia ponukového konania. Každý záujemca môže predložiť len jednu záväznú ponuku. V prípade doručenia viacerých záväzných ponúk jedným záujemcom správca prihliada na záväznú ponuku, ktorá spĺňa všetky uvedené náležitosti a v ktorej je suma za odkúpenie majetku najvyššia.“