Vyhlásenie 2. kola ponukového konania na speňaženie majetku úpadcu – súbor peňažných pohľadávok – dňom 22.05.2023 Predmet speňaženia: I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., so sídlom kancelárie pre Žilinský kraj: Revolučná 10, 010 01 Žilina, IČO: 36 865 265, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sr, vložka č. 841/B a v zozname správcov Ministerstva spravodlivosti SR pod č. S1436 (ďalej len „Správca“) ako správca úpadcu AHP PLUS, s.r.o. v konkurze, so sídlom Robotnícka 841/20, 039 01 Turčianske Teplice, IČO: 36 406 902, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka číslo: 13718/L (ďalej len „Úpadca“), vyhlasuje dňom 22.05.2023 v súlade s ustanovením § 167q v spojení s ust. § 167p a ust. § 106h zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“) druhé kolo ponukového konania na speňaženie majetku Úpadcu tvoriaceho všeobecnú podstatu nezabezpečených veriteľov, ktorý bol zverejnený v Obchodnom vestníku MS SR č. 233/2021 pod značkou záznamu K066069 dňa 06.12.2021 v rámci doplnenia súpisu všeobecnej podstaty o novú súpisovú zložku majetku pod súpisovými položkami majetku por. č. 2103 až 2111, 2113 až 2120, 2122 až 2124, 2126 až 2127, 2129 až 2132, 2134 až 2135, 2137, 2139, 2142, 2148 až 2150 (ďalej len „Súpis všeobecnej podstaty“). Predmetom speňaženia v tomto ponukovom konaní je nasledovný súbor majetku Úpadcu zapísaný v Súpise všeobecnej podstaty, ktorý sa bude speňažovať v ponukovom konaní, pričom predmetom speňaženia je súbor majetku (peňažných pohľadávok) vcelku, a to nasledovných položiek:
(ďalej len „Predmet speňaženia“) Spôsob speňaženia: Správca speňaží Predmet speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa ustanovenia § 92 ods. 1 písm. d) a § 167q ZKR v spojení s ustanovením § 167p ZKR za podmienok stanovených nižšie. Na zmluvu, ktorou Správca speňaží Predmet speňaženia sa budú primerane vzťahovať ustanovenia § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) o postúpení pohľadávky. Vyhlásenie ponukového konania: Ponukové konanie Správca vyhlásil formou oznámenia zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR a na internetovom portáli správcu www.irkr.sk. Zároveň Správca zverejní na internetovom portáli www.bazos.sk inzerciu s odkazom na oznámenie na webovom sídle Správcu. Lehota na doručenie ponuky je pätnásť (15) kalendárnych dní od vyhlásenia príslušného kola ponukového konania. Podmienky ponukového konania: Na požiadanie Správca poskytne záujemcom ďalšie nevyhnutné informácie k ponukovému konaniu, a to telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na adrese: zilina@irkr.sk. Podmienkou podania ponuky do ponukového konania je (i) predloženie vlastnoručne podpísanej písomnej ponuky s identifikáciou záujemcu (vrátane kontaktných údajov), obsahujúcej sumu odplaty, ktorú záujemca za nadobudnutie Predmetu speňaženia ponúka a označenie bankového účtu, v prospech ktorého má byť zábezpeka pre prípad neúspechu v ponukovom konaní záujemcovi vrátená a (ii) zloženie zálohy na ponúknutú odplatu za Predmet speňaženia, pričom záloha musí byť pripísaná na účet Úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t.j. dňa 05.06.2023 do 16:00 hod., vo výške celkovej ponúknutej odplaty za Predmet speňaženia (ustanovenie § 167q ods. 1 ZKR v spojení s ustanovením § 167p ods. 1 ZKR). Ponúknutá odplata musí dosahovať minimálnu výšku 8.005,56 Eur, ktorá je pre druhé kolo vyhláseného ponukového konania určená vo výške 50% súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia. Správca bez zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zálohu na bankový účet uvedený v doručenej ponuke, ak
Na ponuku záujemcu, ktorá nebude spĺňať podmienky ponukového konania alebo bude do kancelárie Správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude prihliadať. Odplata: O víťazstve v ponukovom konaní rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet speňaženia, ktorá musí dosahovať minimálnu výšku 8.005,56 Eur, ktorá je pre druhé kolo vyhláseného ponukového konania určená vo výške 50% súpisovej hodnoty Predmetu speňaženia. V prípade, ak by v príslušnom kole ponukového konania boli Správcovi doručené dve alebo viac rovnakých najvyšších ponúk za Predmet speňaženia, víťaznou sa stáva ponuka, ktorá bude určená žrebom Správcu. Za predpokladu splnenia všetkých podmienok vyhláseného kola ponukového konania, vrátane zloženia zálohy, Správca prijme najvyššiu ponúknutú odplatu za Predmet speňaženia. Účtom Úpadcu pre účely zloženia zálohy, odplaty, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre účely ponukového konania sa rozumie účet správy konkurznej podstaty Úpadcu, č. účtu v tvare IBAN: SK25 0200 0000 0020 5490 3757, vedený vo VÚB, a.s. (ďalej len „Účet”). Vyhodnotenie ponukového konania: Ponukové konanie vyhodnotí Správca do piatich (5) pracovných dní od uplynutia lehoty na podanie ponúk. O vyhodnotení ponúk Správca spíše úradný záznam. Pri vyhodnotení ponukového konania Správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá odplata za Predmet speňaženia. V prípade, že sa Predmet speňaženia nepodarí speňažiť v druhom kole ponukového konania, Správca je povinný zorganizovať tretie kolo ponukového konania. Záujemcu, ktorý sa stal víťazom ponukového konania, Správca vyzve na uzatvorenie zmluvy o postúpení pohľadávok, a to v lehote určenej Správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní, ibaže víťaz ponukového konania výslovne písomne oznámi Správcovi, že žiada o skrátenie tejto lehoty. Ak úspešný záujemca odplatu nezaplatí v súlade s podmienkami ponukového konania uvedenými vyššie alebo v lehote stanovenej Správcom neuzavrie zmluvu, na víťaznú ponuku sa neprihliada a Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať. Úspešný záujemca nadobudne Predmet speňaženia ako „stojí a leží,“ spoločne s dokumentáciou, ktorou Správca disponuje a o ktorú prejaví záujem. Úspešný záujemca nadobudne Predmet speňaženia nezaťažený zabezpečovacími právami v súlade s ustanovením § 93 ods. 2 ZKR. Záverečné ustanovenia: Toto ponukové konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Podrobnejšie informácie ohľadom Predmetu speňaženia poskytne správca telefonicky na tel. č.: +421 908 989 977 alebo e-mailom na: zilina@irkr.sk. Ponuky je potrebné adresovať na adresu kancelárie správcu – Šoltésovej 2, 811 08 Bratislava, pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do 05.06.2023 do 16:00 hod., v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“ a nápisom „PONUKOVÉ KONANIE – AHP PLUS s.r.o. – PREDAJ POHĽADÁVOK“. Na ponuku, ktorá nebude spĺňať stanovené podmienky alebo bude doručená oneskorene, sa nebude prihliadať. Správca si vyhradzuje právo príslušné kolo ponukového konania kedykoľvek zrušiť. I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., správca |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||