Obchodný vestník 49/2023 Konkurzy a reštrukturalizácie Deň vydania: 10.03.2023
K013468
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Bandžak Matej
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Kračúnovce 170, 087 01 Kračúnovce
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 10.03.1994
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Mária Martonová, LL.M.
Sídlo správcu: Svätoplukova 12, 080 01 Prešov
Spisová značka správcovského spisu: 2OdK/366/2022 S2075
Príslušný konkurzný súd: Okresný súd Prešov
Spisová značka súdneho spisu: 2OdK/366/2022
Druh podania: Oznámenia súvisiace so speňažovaním  majetku podliehajúceho
konkurzu

VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE

JUDr. Mária Martonová, LL.M., so sídlom kancelárie Svätoplukova 12, 080 01 Prešov, IČO: 54 803 764, značka správcu S2075 (ďalej len „Správca“) ako Správca majetku dlžníka Matej Bandžak, nar. 10.03.1994, trvale bytom Kračúnovce 170, 087 01 Kračúnovce (ďalej len „Dlžník“) týmto v súlade s ustanovením §-u 167p zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZKR“) vyhlasuje I. kolo verejného ponukového konania na predaj majetku Dlžníka zaradeného do súpisu majetku všeobecnej podstaty dňa 02.02.2023, pričom k zverejneniu v Obchodnom vestníku došlo dňa 07.02.2023 v OV č. 26/2023.

Predmet ponuky: 

  • 1/ Súpisová zložka majetku: Hnuteľná vec
  • Popis: osobné motorové vozidlo OPEL VECTRA
  • VIN: W0L0ZCF6931091498
  • EČV: SK 713 BF
  • Dátum prvej evidencie (rok výroby): 06.03.2003
  • Farba: šedá metalíza
  • Počet najazdených km: 180 300 km
  • Stav opotrebovanosti: primeraný veku, vyžaduje si opravu
  • Spoluvlastnícky podiel: 1/1
  • Deň zaradenia do súpisu: 02.02.2023
  • Dôvod zaradenia do súpisu: majetok patriaci Dlžníkovi (ust. §-u 167h ods. 1  zákona č. 7/2005 Z. z.) 
  • Súpisová hodnota: 800,00 Eur

Podmienky verejného ponukového konania:

Záujemcovia o účasť v ponukovom konaní môžu zasielať záväzné ponuky do 10 kalendárnych dní od zverejnenia tejto ponuky v Obchodnom vestníku. Lehota na podávanie ponúk začína plynúť nasledujúci deň po dni zverejnenia verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku. Ponuka doručená po lehote sa nebude považovať za riadne doručenú, a to ani v prípade, ak bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť.

Záujemcovia môžu doručiť svoje ponuky:

  • písomne v zalepenej obálke s označením „Verejné ponukové konanie - 2OdK/366/2022 - NEOTVÁRAŤ“ na adresu kancelárie Správcu: Svätoplukova 12, 080 01 Prešov
  • elektronicky prostredníctvom elektronickej schránky Správcu - Martonová Mária, JUDr., LL.M. (číslo schránky: E0007413731, suffix: 756) s vyplneným predmetom elektronickej správy v tvare: „Verejné ponukové konanie - 2OdK/366/2022 - NEOTVÁRAŤ“, pričom táto ponuka musí byť autorizovaná kvalifikovaným elektronickým podpisom.

Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia tohto verejného ponukového konania, nie je možné ju doplniť, meniť ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho ponuky neprihliada. Doručením ponuky záujemca bezvýhradne súhlasí s podmienkami verejného ponukového konania.

Podľa ustanovenia §-u 167p ods. 1 ZKR prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na účet Správcu vedený v peňažnom ústave Fio banka, a.s., IBAN: SK07 8330 0000 0000 9455 2075, VS:23662022, pričom v poznámke sa uvedie identifikácia zložiteľa. Finančné prostriedky musia byť v celom rozsahu pripísané na predmetný účet najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk.

Náležitosti ponuky:

  • riadne označenie záujemcu, ktorý je:                                                                                                             - právnickou osobou alebo fyzickou osobou - podnikateľom: obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, DIČ a doklad preukazujúci právnu subjektivitu právnickej osoby, t. j. kópia výpisu z obchodného, živnostenského alebo iného registra                                                                                                              - fyzickou osobou: meno, priezvisko, titul, dátum narodenia, adresa trvalého pobytu, štátna príslušnosť, fotokópia platného dokladu totožnosti
  • riadna identifikácia predmetu ponuky podľa špecifikácie súpisovej zložky majetku uvedenej v tomto ponukovom konaní
  • návrh ponúknutej kúpnej ceny
  • doklad preukazujúci zloženie celej ponúknutej kúpnej ceny na vyššie uvedený bankový účet Správcu
  • bankový účet v tvare IBAN, na ktorý sa vráti celá ponúknutá kúpna cena, v prípade, ak bude ponuka záujemcu vyhodnotená ako neúspešná
  • mobilné číslo a e-mailová adresa záujemcu, prípadne osoby oprávnenej konať v mene záujemcu
  • záujemca, ktorý je fyzickou osobou je povinný doložiť písomný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely ponukového konania v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Na ponuky, ktoré neobsahujú všetky náležitosti a nespĺňajú podmienky verejného ponukového konania sa neprihliada. Úspešným záujemcom sa stane ten, ktorý splní všetky podmienky ponukového konania a zároveň ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu.

Právo úspešného záujemcu je podmienené skutočnosťou, že oprávnená osoba nezrealizuje svoje právo vykúpiť majetok (predmet ponuky) z konkurznej podstaty Dlžníka podľa ustanovenia §-u 167r ods. 2 ZKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní, pričom túto musí uhradiť na účet Správcu do desiatich dní od skončenia verejného ponukového konania. Ak oprávnená osoba neuplatní svoje právo na vykúpenie majetku z konkurznej podstaty Dlžníka, Správca uzatvorí kúpnu zmluvu s úspešným záujemcom.

Otváranie obálok sa uskutoční do troch pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty na podávanie ponúk v kancelárii Správcu. Za predpokladu splnenia všetkých podmienok vyhláseného verejného ponukového konania, Správca najvyššiu ponúknutú kúpnu cenu vyhodnotí ako víťaznú. Úspešného záujemcu víťaznej ponuky Správca informuje o výsledku verejného ponukového konania, a to na e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v ponuke. Zároveň úspešného záujemcu Správca vyzve na uzatvorenie kúpnej zmluvy, obsahom ktorej bude predaj predmetu ponuky, pričom zložená záloha sa započíta na úhradu kúpnej ceny.

Neúspešným záujemcom sa vráti zložená záloha do piatich pracovných dní od vyhodnotenia ponukového konania bankovým prevodom na účet, ktorý uviedli vo svojej ponuke.

V prípade, ak úspešný záujemca neuzatvorí kúpnu zmluvu v lehote pätnástich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Správcu na uzatvorenie kúpnej zmluvy, vznikne Správcovi nárok na zmluvnú pokutu za zmarenie ponukového konania voči takémuto záujemcovi vo výške 25 % zo zloženej zálohy, ktorá prepadá v prospech konkurznej podstaty Dlžníka a teda sa nevracia. Zvyšok zálohy Správca vráti záujemcovi, ktorý uzatvorenie kúpnej zmluvy zmaril.

Predmet ponuky sa predáva v stave, v akom stojí a leží. Všetky náklady súvisiace s podpisom kúpnej zmluvy, prípadne náklady súvisiace s prevzatím a prepisom motorového vozidla (napr. správne poplatky) znáša v plnej výške úspešný záujemca ako kupujúci. Tieto náklady nie sú zahrnuté v kúpnej cene.

Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky, prípadne zrušiť celé ponukové konanie, a to aj bez uvedenia dôvodu.

JUDr. Mária Martonová, LL.M., správca

Vydáva Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky podľa zákona č. 200/2011 Z. z. o Obchodnom vestníku
a o zmene a doplnení niektorých zákonov na svojom webovom sídle: www.justice.gov.sk
1