VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
PILÁT Insolvency Services, k. s., správca podstaty úpadcu: DAK TRANS, s.r.o., sídlom Levočská 52, 064 01 Stará Ľubovňa, IČO: 45 270 619 týmto podaním zverejňuje podmienky verejného ponukového konania za účelom
speňaženia majetku úpadcu:
DAK TRANS, s.r.o., sídlom Levočská 52, 064 01 Stará Ľubovňa, IČO: 45 270 619
v súlade so záväzným pokynom zástupcu veriteľov: Slovenská konsolidačná, a.s., so sídlom Cintorínska 21, 814 99 Bratislava, IČO: 35 776 005 (ďalej iba ako „SKAS“) zo dňa 06.06.2022, č.j. 152168/OK/2022
nasledovne:
- Predmet speňaženia:
Súpisová zložka majetku č. 4. Popis: Peňažná pohľadávka voči konateľovi Úpadcu – Kamilovi Šugerekovi, nar. 03.12.1977, bytom Okružná 884/74, 064 01 Stará Ľubovňa vo výške 12.500,- Eur. Právny dôvod vzniku: Pohľadávka voči konateľovi úpadcu za nepodanie návrhu na vyhlásenie konkurz včas, podľa § 11 ods. 2 ZKR, právoplatne priznaná Rozsudkom Okresného súdu Prešov zo dňa 22.05.2020, sp. zn. 2NcKR/5/2019, ktorý bol potvrdený Rozsudkom Krajského súdu v Košiciach zo dňa 09.06.2021, sp. zn. 4CoKR/38/2020, uvedený rozsudok nadobudol právoplatnosť dňa 20.07.2021, vymáhaná v exekučnom konaní 212EX 1415/21 – súdny exekútor Mgr. Róbert Segľa, Prešov. Súpisová hodnota 6.250,- Eur.
- Spôsob speňaženia:
Podľa ust. § 92 ods. 1 písm. d) ZKR a to formou verejného ponukového konania.
V prvom kole verejného ponukového konania minimálna odplata za postúpenie pohľadávky nesmie byť nižšia ako 100 % jej súpisovej hodnoty. Úspešným účastníkom ponukového konania v prvom kole sa stane záujemca, ktorý ponúkne najvyššiu odplatu za postúpenie pohľadávky.
Adresa na doručovanie ponúk:
PILÁT Insolvency Services, k. s., správca
Levočská 4, 080 01 Prešov
Tel.: +421 948 002 990, e-mail: spravca@akpilat.sk
- Podmienky ponukového konania a lehoty na predloženie ponúk:
- predmetom speňaženia je vyššie uvedená súpisová zložka majetku všeobecnej podstaty č. 4;
- každý záujemca je povinný zložiť finančnú zábezpeku vo výške 1.250,- Eur na bankový účet vedený pre účely konkurzného konania IBAN: SK43 0900 0000 0051 4891 5787;
- prihliada sa iba na tie ponuky, kde bola zábezpeka vo výške 1.250,- Eur zložená na vyššie uvedený bankový účet;
- v tomto kole ponukového konania musí byť minimálna odplata za postúpenie pohľadávky vo výške 100 % súpisovej hodnoty, na nižšie ponuky sa nebude prihliadať;
- ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu;
- ponuka záujemcu musí byť doručená do kancelárie správcu osobne alebo poštou najneskôr do 15 kalendárnych dní od zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk, inak sa ponuky nebudú považovať za riadne a včas doručené, a to ani v prípade, že boli odoslané pred uplynutím určenej lehoty; takéto ponuky správca odmietne ako oneskorené; v prípade, že posledný deň lehoty pripadne na sobotu alebo deň pracovného pokoja, je posledným dňom lehoty najbližší pracovný deň;
- záujemca doručí svoju ponuku v stanovenej lehote do sídla kancelárie správcu v neporušenej obálke s výrazným označením ,,Konkurz 5K/11/2018 PONUKA-NEOTVÁRAŤ“ najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do 16:00 hod.;
- každý záujemca môže do ponukového konania predložiť len jednu ponuku, inak sa všetky jeho ponuky odmietnu;
- riadne a včas doručená ponuka správcovi je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani zobrať späť;
- Obsah ponuky
- záujemca – právnická osoba musí uviesť všetky svoje fakturačné údaje, priložiť kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu a nesmie byť starší ako 30 dní;
- záujemca – fyzická osoba podnikateľ, musí uviesť všetky svoje fakturačné údaje, priložiť kópiu výpisu zo živnostenského registra alebo kópiu osobného dokladu;
- záujemca – fyzická osoba nepodnikateľ, musí uviesť svoje identifikačné údaje, priložiť kópiu občianskeho preukazu, resp. iného identifikačného dokladu;
- v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa súhlas so spracovaním osobných údajov na účely tohto ponukového konania;
- označenie predmetu speňaženia;
- návrh odplaty za postúpenie pohľadávky;
- doklad preukazujúci zaplatenie zábezpeky (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie zábezpeky);
- spôsob vrátenia zaplatenej zábezpeky v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný, vrátane uvedenia bankového účtu záujemcu, prípadne variabilného symbolu.
- Vyhodnotenie ponúk – otváranie obálok:
- všetky riadne a včas doručené ponuky správca vyhodnotí v súlade so záväzným pokynom SKAS, a to v lehote do 7 dní po uplynutí lehoty na doručenie ponúk v tomto ponukovom kole a vyhotoví o tom úradný záznam;
- víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu odplatu za postúpenie pohľadávky v tomto kole;
- SKAS má možnosť odmietnuť neprimerane nízku ponuku a aj všetky ponuky bez uvedenia dôvodu;
- zábezpeka úspešného záujemcu sa započíta na zaplatenie celej ponúkanej odplaty za postúpenie pohľadávky;
- zábezpeka úspešného záujemcu v prípade nezaplatenia celej ponúkanej odplaty za postúpenie pohľadávky v lehote stanovenej správcom prepadá v prospech konkurznej podstaty ako zmluvná pokuta a nevracia sa;
- neúspešným účastníkom ponukového konania správca vráti zaplatenú zábezpeku v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk v tomto kole na nimi oznámený bankový účet.
PILÁT Insolvency Services, k. s., správca, zast.:
JUDr. Miroslav Pilát, zástupca kancelárie